דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מנגנון תיקון אוניברסלי

מנגנון תיקון אוניברסלי

"אותיות" ברוחניות הן מערכת תיקון, שָבלוֹנה שצריכה להתלבש עלינו בהדרגה, כך שמקנה לנו את צורתה. כמו בדפוס, הן מטביעות בנו את צורתן, בסדר נכון ובשילוב נכון של כל האלמנטים הנחוצים. בסופו של דבר נקבל בדיוק את אותה הצורה כמו האור העליון שבאין סוף. הטבעה רוחנית של האותיות מתלבשת על החומר של הרצון שלנו, עד שהוא הופך להיות דומה לאור.

מערכת התיקון נוצרה כתוצאה מהשבירה בעולמות, ולכן קיימות בה כל הצורות של השילוב בין הבינה והמלכות, אותן אנחנו צריכים לקבל. המערכת הזאת נבנתה בכוונה כדי להתאים את עצמה לתיקון הנשמות. ואחר כך נשברה הנשמה של אדם הראשון, כדי שהאותיות, כלומר הצורות המתוקנות שלנו, ירכשו התאמה לחומר המקולקל שלנו. עכשיו האור יכול לחדור דרך האותיות ולהתלבש בכל מיני צורות שביכולתנו לקבל.

המנגנון הזה מהווה בסיס אוניברסלי לכל התיקונים שבעולמות, כולל העולם שלנו. אם אנחנו רוצים לפעול נכון, אם אנחנו שוקעים פנימה, בכך שמשתוקקים למצוא את הדרך הנכונה, אז בסופו של דבר אנחנו מגיעים בדיוק אל מערכת כזאת שדומה במשהו למערכת התיקון העליונה. כך אנחנו בנויים, אין לנו אפשרות להמציא משהו אחר.

מכאן אנחנו רואים האם אנחנו פועלים בכיוון הנכון, האם אנחנו מבינים את הפגם האמיתי ואת השיטה לתיקונו. אפילו בצעדים הראשונים אנחנו יכולים לבדוק את עצמנו לפי המערכת הזאת.

מתוך שיעור על הקדמת ספר הזוהר, 16.12.2010

ידיעות קודמות בנושא:
צורות חיבור של צירופים רוחניים
מיון תכונות רוחניות על בסיס תחרותי
אני משפיע, אז מה עוד?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest