דף הבית / הכול על הקורונה / סוד העברת הנגיף

סוד העברת הנגיף

שאלה: על איזו חברה חדשה אפשר לדבר, כל עוד לא נהרסו הערכים של החברה הישנה?

תשובתי: הערכים של החברה הישנה ייהרסו מהר מאוד, מפני שאין לאדם שום אפשרות להתנגד לזה. תראה, כיצד אנחנו מתנהגים עכשיו. ראשית, אותה מכה שניחתה עלינו היא גלובלית, מכיוון שהיא משפיעה על כלל אוכלוסיית כדור הארץ. הנגיף ממשיך להתפשט וחודר לכל הפינות של כוכב הלכת שלנו.

בעיתונות נכתב, שבאפריקה, ועל האיים הארכיפלגים של אוקיאניה אין נגיף, מפני שהם כביכול מבודדים משאר המדינות. לא! הוא מתפשט ומגיע עד לפינות המרוחקות ביותר שעל פני האדמה. לשם כך אין צורך בכלל בתיירים או באנשים שמגיעים לשם ומעבירים את הנגיף.

העניין הוא לא בזה שעכשיו אנחנו נמצאים בבית ואחר כך יוצאים החוצה וכביכול מביאים את הנגיף  מהרחוב. למעשה זה לא כך. הנגיף נמצא בכל אחד מאיתנו. יבוא הזמן והוא יתעורר מתוך האדם. וכל הסימנים לכך שאנחנו כביכול מדביקים זה את זה, זה עניין חיצוני נטו. אם למשל, ניקח אי מרוחק, שבו לא דרכה כף רגלו של אדם זר, ואנשים שחיים שם אפילו לא יודעים שום דבר אודות הנגיף,  כעבור זמן מה אתם תגלו שגם הם מתחילים לחלות.

הנגיף לא מועבר בדרך רגילה. ודאי, שיותר קל ונוח לנו להסביר את התפשטותו בזה שהוא מועבר מאדם לאדם, אבל באופן כללי, אלה בסך הכול רק סימנים חיצוניים והשערות בלבד. הכל תלוי בבני האדם. הם מקושרים ביניהם על ידי המחשבות, הרֵגשות, תקשורת בין-מרחבית, ובאופן כזה מעבירים את הנגיף זה לזה.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 05.04.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest