דף הבית / משבר עולמי / גילוי רק לטובה

גילוי רק לטובה

שאלה: מה היחס שלך לפרשת "ויקיליקס"?

תשובתי: 1. הכול נעשה מלמעלה ונתפס על ידינו בהתאם לתכונות שלנו כלפי האור העליון. לכן, אם בעולם הכול יתחיל להשתנות, זה יהיה רק טוב יותר. לכל כיוון וכמה שיותר מהר! לכן, גילוי כל כך גדול של שטות אנושית זה רק לטובת כולם. אולי ההמונים (המאסות) ילמדו להבין ש"לב שׂרים ומלכים ביד ה'". כלומר, הם בעצמם לא פחות טיפשים מכל השאר, אינם מחליטים על שום דבר, ואינם חושבים יותר רחוק מאשר הבטן והכיס שלהם.

2. חוץ מזה, יתגלה שהעולם מחובר הדדית באופן מוחלט במשבר אגואיסטי גלובאלי כלל-אנושי, חיבור אגואיסטי כפייתי של שׂונאים. ואין לאן לברוח מזה, ולא ניתן לשנות את הטבע. מפחיד לטרוף זה את זה, ואילו פתאום לא אתה טורף מישהו, אלא מישהו אותך. וכך נשארת ברירה אחת בלבד, לחפשׂ תשובה כיצד לחיות יחד. כלומר, לא סתם להתקיים, אלא בעולם גלובלי למצוא נוסחה של שיתוף פעולה הדדי מלא וגלוי, כגוף יחיד! אחרת לא נשׂרוד! כך הטבע, בעזרת מקל, מביא אותנו אל האושר!

3. לא ניתן לעצור את התהליך הזה וגילוי העולם העליון צופה מראש גילוי שלם של כל אחד מאיתנו ושל כולם יחד לכולם ולכל אחד. כדי שכל הרע של האגואיזם יתגלה ומתוך בור השופכין הזה כולנו נתחיל לזחול החוצה. כשנשאיר את כל השחצנות והיהירות, ההתנשׂאות, הדרישות והעלבונות. כשנעמיד בראש את המטרה העליונה שנקבעת מלמעלה, כדי ללכת לקראתה לא על ידי זירוז ודרבון, אלא באופן הכרתי.

ידיעות קודמות בנושא:
שיחה בכנס המטפלים הארצי 2010
נוסחת הקיום הנכונה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest