דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / שכך יעשׂה כל אחד…

שכך יעשׂה כל אחד…

שאלה: מה זה בכל זאת אומר להשפיע לזולת?

תשובתי: "להשפיע לזולת" משמע להשפיע לקבוצה שכל כולה משתוקקת לדבקות עם הבורא, חושבת רק על זה, מבינה שלהשׂיג את זה אפשר רק על ידי התחברות זה עם זה, ללא כל הבדל בינינו. אך אז זה כבר לא יהיה הזולת, אלא כאילו אני בעצמי יחד עם הבורא. ובכל זאת אני צריך תחילה ללמוד להשפיע לזולת, כמו שנאמר: "מהשפעה לזולת, להשפעה לבורא", אחרת אני אטעה, האגו שלי יבלבל אותי וישקר לי.

השפעה לזולת זה השפעה לקבוצה למען השׂגת מטרה משותפת, כלומר השפעה לבורא. אתה נותן לחברים את כל הרצון שלך ובזה הופך אותו למקום שיכול להתגלות בו האור. אתה מעביר אותו אליהם! אם אתה באמת עושה את זה בכל הנאמנות שלך, אז בחלק המועבר הזה שלך, הם יכולים לגלות את הבורא. וכשכך יעשה כל אחד, ואנחנו נשיג כוח ב-"600,000", אז יתרחש הגילוי הרוחני.

אנחנו צריכים כולנו יחד לחשוב כיצד ליצור את הרצון המשותף הזה של כל הכלי העולמי, לחבר אותו כדי שהוא יהפוך להיות שמיש לגילוי מנת האור הראשונה הזאת. ואז יתרחש הזיווג בין כל הרצונות והאור. זו תהיה הפעם הראשונה בהיסטוריה! כי כל מה שהתרחש בדורות הקודמים, זו הייתה רק הכנה לזה.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "שפחה כי תירש גבירתה", 09.12.2010

ידיעות קודמות בנושא:
הנשק שלנו בידי הבורא
מיני מדינה על פי חוק ההשפעה
מי יעזור לי "לצאת מעורי"?

One comment

  1. שלום לרב אם כל אדם שיש בו רצון רוחני שהבורא העיר בו ומגלה השתוקקות לדבקות בבורא יחשוב ברגע שהוא פוגש אדם אחר להעביר לו את הרצון הרוחני הער שלו לרצון הרדום שלו כמו הנשמה מפה לפה וייקח על עצמו אחריות להעיר את האדם ממוות רוחני כמו שהוא מעיר את האדם אם חס ושלום איבד את ההכרה בגשמיות שמוות רוחני יורגש אצלו בחשיבות גדולה אז מכח הערבות שלנו אנחנו מעוררים את כלל ישראל כולה כי שורש הנשמה של כל אחד כבר ידאג להעיר כל אחד ואחד ובכך נעשה את השליחות שנשלחנו ע"י הבורא וזה נקרא השפעה לבורא כי אנו מבינים שרק אם יש כלי רצון רוחני שלם הבורא מתגלה אז כולנו יחד ניקח אחריות רוחנית ונפיץ את תורת השם שזה אור התיקון והחיבור ונעביר את ההשתוקקות שלנו לדבקות עים הבורא ונצפה לאור הגאולה השלמה במהרה בימינו אמן כן יהי רצון.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest