דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כיצד לבנות דו שיח עם הבורא?

כיצד לבנות דו שיח עם הבורא?

שאלה: כיצד אפשר לייצר דו-שיח עם הבורא, כדי לא ללכת לאיבוד בתהום של אשליות? הרי הבעיות שנשלחות על ידי הבורא הן ריאליות, ואילו הדימויים שלי על המקור שלהן, הם רק תמונה מחשבתית.

תשובתי: נניח שאני מקבל מכה מברק. יכול להיות שאני לא רואה את המקור, אבל אני מרגיש את המכה. כך גם כאן, אני מרגיש את התוצאה.

הערה: אבל אני לא מגיב על המכה הזאת, אלא כביכול בונה את הקשר שלי עם המקור, שבינתיים הוא סוג של אשליה.

תשובתי: המקור תמיד יהיה אשליה. בעיקרון, אנחנו לא מגלים את הבורא, אנחנו משיגים רק את התוצאות שלו. ואילו את הבורא עצמו, את כוח ההשפעה, אנחנו לא יכולים לגלות.

גם בעולם שלנו אנחנו לא מסוגלים לגלות איזה שהוא כוח, אנחנו משיגים רק את התוצאות ממנו, את ההתגלויות שלו, את היישום שלו בחומר, אבל לא אותו עצמו. כל כוח, הוא רוחני!

כוח המשיכה, תכונות של חום, מגנטיות, כל מה שרק אפשר, אלה כוחות רוחניים. כאשר הם מתלבשים בנשאים גשמיים, אז אנחנו תופסים דווקא את אותם נשאים, ולא את הכוח עצמו. אנחנו אף פעם לא יכולים לתפוס את הכוח, אלא רק את הפעולות שלו.

שאלה: אז מה ההבדל בין גשמי לרוחני? הרי גם עכשיו הבורא משפיע עליי…

תשובתי: שום הבדל! ההבדל הוא היכן אתה מרגיש אותו.

הערה: עכשיו אדם מרגיש השפעה של איזה כוח, ברצון לקבל שלו.

תגובתי: אבל אתה הרי לא מגדיר וקובע את הכוח הזה כבורא! דרך ההשפעה הזאת אתה לא נמצא במגע איתו. זהו הבדל עצום! "להיות במגע" הכוונה להיות איתו בדו-שיח רוחני. אתה מבין מה הוא רוצה לומר לך על ידי ההשפעה שלו. מופיע אצלך מגע איתו, מגע של לבבות!

זה נמשך בקביעות וגדל כל הזמן. באופן כזה, אתה הופך להיות עד, מנהל, שותף של הבורא. הבורא עושה, ואתה כל הזמן נמצא יחד איתו, מבין כיצד הוא מממש הכול, משתתף בזה, נהנה, רואה את השלמות מתחילת הבריאה ועד סופה, את כל מה שהוא מייצר. זוהי השגה של הבורא.

מתוך שיעור וירטואלי, 3.06.2018

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest