נקווה…

laitman_2010-10-03_7719-1_us-70.jpg

הדבר היחיד שיכול לעזור לעולם נגד כל האסונות והבעיות, זהו קשר חזק יותר, חיבור, השתתפות, תשׂומת לב זה לזה. את החלק הזה העולם מסוגל לבצע. ואותם בני האדם, בכל רחבי העולם, השייכים ל"ישר-אל" ("ישר אל הבורא"), צריכים להוסיף לזה את הכוונה שלהם. העבודה שלנו היא על הכוונה. כשנצרף את הכוונה שלנו, נעלה כלפי מעלה את כל הפעולות האלה, את כל הרצונות המשותפים למדרגת ההשפעה, חזרה אל הבורא.

אז נביא לאיזון את כל הכוחות הטבעיים האלה שנפלו עלינו עכשיו. כי הרי מגיעים אלינו כוחות טובים: כל האסונות, השׂריפות, הסופות, זהו אור גדול יותר המגיע אלינו. אך איננו יודעים איך לקבלו בצורה נכונה, ולכן הוא מביא לאסון. אם לא נקבל אור חכמה לתוך אור החסדים, אז הוא יהפוך לארבע מיתות. אור חכמה ללא התלבשות אור החסדים נקרא חרב (פגיון, סכין).

הבורא כל הזמן מגלה לנו אור יותר ויותר גדול, הוא מתגלה לפי נוסחה מיוחדת, והוא לא יוכל ולא ירצה לעצור. הוא לא יתלבש במצבנו, קיימת אצלו כבר התוכנית של הבריאה, מתחילתה ועד סופה.

המצב הראשון (ההתחלתי) והשלישי (הסופי) כבר מחוברים יחד, ולכן התוכנית פועלת והאור משחרר את עצמו יותר ויותר חזק בכל רגע! אם בהתאם לזה לא נתחיל בכל רגע לעבוד על השתוות גדולה יותר אליו, על ההתאמה שלנו לאור, אז האסונות יימשכו. והם יתרחשו בכל הדרגות! קודם כל הם החלו בדרגת הדומם, אלה הן אותן המכות שאנחנו רואים עכשיו. זה כמו המכה המצרית הראשונה, "דם". ואחר כך יבואו גם כל שאר המכות: "צפרדע", "כינים"… נקווה שלא נצטרך להגיע לאחרונה, למכה המפחידה ביותר, מכת "בכורות".

כל העולם חייב להתאחד ולעזור זה לזה, כך שיפסיק את כל העוינות הזאת ומשׂחקי הילדים. ואלו שקיימת בהם "הנקודה שבלב" ונקראים "ישראל", חייבים להוסיף לכך את המסך והאור החוזר שלהם, כלומר את כוונת ההשפעה. ואז כולם יתחברו יחד ויגיעו להשתוות לטבע ולגילוי הבורא – עבור כולם! כל אחד לפי מידת השתתפותו ובהתאם למדרגתו, יגלה את העולם הרוחני.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "בחירה חופשית", 03.12.2010

ידיעות קודמות בנושא:
המכות האחרונות של פרעה מודרני

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest