דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / אינטגרל מאפס עד אין סוף

אינטגרל מאפס עד אין סוף

laitman_2009-07_0229_70.jpg

שאלה: המציאות הגשמית מתוארת באמצעות הנוסחה המפורסמת בתורת היחסות של איינשטיין E = mc², נוסחה המקשרת בין המסה למהירות. האם בעולם הרוחני ישנה נוסחה דומה שמקשרת בין הרצון לקבל לרצון להשפיע?

תשובתי: אינני חושב שאפשר ליישם את נוסחת איינשטיין על המציאות הרוחנית, כיוון שהיא מדברת על מוגבלותו של עולמנו הגשמי, על מה המקסימום שאפשר להפיק מהחומר על כל תכונותיו: מסה, מהירות וכוח. כל נוסחה מצביעה על מוגבלות, ואילו הרוחניות אינה מוגבלת בשום דבר. ברוחניות אנחנו מגיעים לגבול מקסימלי שמתואר באמצעות נוסחה "הוא ושמו אחד הם". כלומר אנחנו מחברים את כל הרצונות ליהנות לכוח האור יחד עם כל התיקונים, ומגיעים לתוצאה כשהכול מתחבר לאחד שלם. התוצאה – אין סוף. זהו המימוש המקסימלי ברוחניות. הנוסחה הגשמית של תורת היחסות מדברת על גבולות זמן, תנועה, מקום, כוח, מסה, ומהירות, ואילו בעולם הרוחני הם אינם קיימים! אתה מתחבר לכוח העליון, הבורא, והופך לאין סופי כמוהו, בלתי מוגבל!

ברוחניות לא קיימות נוסחאות. כל נוסחה משווה תנאים של צד אחד לתנאים בצד האחר, שוקלת כיצד שניהם יכולים להימצא בשיווי משקל האחד על חשבון של האחר. לא יכול להיות כוח גדול יותר ממסה המוכפלת במהירות בריבוע. ברוחניות זה לא כך! על חשבון חיבור ההפכים אנחנו משיגים את אין סוף. אנחנו כאילו לוקחים את הסכום האינטגרלי של כל כוחות הבריאה, מאפס ועד אין סוף…

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "גוף ונפש", 24.11.2010

ידיעות קודמות בנושא:
כמה עוד נשאר עד האין סוף?
בוא וראה את הבורא שלך!
הנוסחה הפשוטה של המציאות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest