דף הבית / חינוך, ילדים / מלידה אל דרך האור

מלידה אל דרך האור

deti_1715_us.jpg

הדור החדש זה לא רק הילדים שלנו, אלא גם אנחנו, אך גם אנחנו כדי לתת לילדים חינוך חדש, צריכים בעצמנו להיות חדשים, אחרת מה ניתן להם? רק גדולים יכולים לתת לקטנים, ולא לקוות שהם בעצמם ישׂיגו משהו, זה אף פעם לא יתרחש.

להמשכיות הדורות חייבת להיות מטרה אמיתית, שאף אחד לא יוכל לסתור אותה. אז הילדים ילכו בעקבות ההורים, ולהורים יהיה מה להעביר לילדיהם, בשונה מהמצב היום שכל דור חדש סותר את הקודם. חיוני ביותר להקנות חינוך נכון לדור הצעיר מהרגע שבו הוא מתחיל לתפוס את העולם. מאחר ולנשמה אין גיל, לכן ניתן לצרף את האדם ישירות להתפתחות הרוחנית, ללא הקלקול המקדים של האגואיזם. מבלי לרמות אותם על ידי אגדות.

לכן, כדאי ורצוי להסביר לילדים את כל מה שמתרחש, ללא קשר לגיל, אלא בפנייה ישירה לנשמה. הם יכולים ללמוד את אותו החומר שלומדים המבוגרים, את אותם הספרים, כולל ספר הזוהר. רק כך הדור הצעיר יוכל לגדול בידיעת טוב ורע, מבלי לעבור דרך הקלקול והתיקונים הבאים אחריו.

מתוך שיעור מס' 5 בכנס "קבלה לעם" העולמי, 10.11.2010

One comment

  1. לילדים קל יותר ללמוד חומר דרך סיפורים. ככל שיהיו יותר סיפורים (בלי לבצע האנשה כלפיי חיות, עצמים וכדומה) בכל מיני סגנונות (מתח, קומיות וכדומה) – כך זה יפעל יותר על הילדים…מניסיון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest