דף הבית / חינוך, ילדים / חבל הטבור לכל החיים

חבל הטבור לכל החיים

הילדים של היום, שונים מהילדים בדורות הקודמים. קיימת אצלם תפיסת עולם שונה שלא הייתה קיימת קודם: לא שטחית, אלא עמוקה יותר. הדור הזה מוכן להתפתחות רוחנית וחייב לקבל אותה. ואם איננו מספקים אותה, אז אנחנו מקבלים תגובות מהילדים, כמו היפראקטיביות, גסות רוח, חוסר משמעת, מאחר ומה שקיים בעולם הזה אינו מספיק להם.

נחוץ לילדים ידע אמיתי על העולם שבו אנחנו חיים, איזו מטרה ובאיזו דרך צריכים להשיגה. את המידע על העולם הרוחני הזה, הם תופסים בצורה טבעית וקלה. אפילו אם בהתחלה הם סתם חוזרים על המילים, כפי שזה אופייני לילדים, אך אחר כך הם בודקים אם הדברים הם נכונים או לא. כשהם בודקים, הם מוצאים עובדות שמאמתות את נכונות המילים האלה, הרבה יותר בקלות משעושים זאת אנחנו.

כשאנחנו נותנים להם כזה חינוך, אנחנו קודם כל מחנכים את עצמנו, בכך שמראים להם דוגמה של חיבור בינינו, שאליו צריכים להשתוקק. מאחר והילדים וההורים מכוונים ומשתוקקים לאותה המטרה, הם עוברים את אותם המצבים, את אותם שלבי ההתפתחות, נמצאים באותו העולם, מנהלים אורח חיים זהה. הילדים הם משתתפים שווי ערך לכל הפעולות שמאורגנות על ידי המבוגרים בארגון "קבלה לעם". הם יודעים לשם מה חיים, מהי מטרת החיים, מה הם חוקי הטבע והחברה, כיצד לחיות על פיהם. הם לומדים את המערכת שבה אנו חיים, ומתחילים להרגיש את הכוחות הפועלים בה, מאחר וכבר מלכתחילה הם מוכנים לגילוי הכוחות האלה.

השינויים מופיעים ומתגלים בהם מהר מאוד, במשך מספר מועט של חודשים. הם חכמים, יודעים ומסוגלים לנצל את הפוטנציאל שלהם. תצוגת ההישׂגים שלהם לעולם תשמש כהפצה הטובה ביותר של שיטת חכמת הקבלה, כי בעיית החינוך מדאיגה את כל החברה. נקווה שבית הספר הווירטואלי שאנחנו מתכננים להקים בעתיד הקרוב, יתחיל לעסוק בעיצוב האדם החדש.

מתוך שיעור מס' 5 בכנס "קבלה לעם" העולמי, 10.11.2010

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest