דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / סגולה – גישה למערכת הרוחנית

סגולה – גישה למערכת הרוחנית

laitman_2010-04-11_3215_w-70.jpg

הקדמת ספר הזוהר: "לילה דכלה": וייכתב ספר זיכרון לפניו, ליראי ה' ולחושבי שמו. והיו לי, אמר ה' צבאות, ליום, אשר אני עושה סגולה.

שאלה: מה זאת סגולה?

תשובתי: כוח עליון, או בורא, או אור, הנמצא בקבוצה. אני יכול לקבל תיקונים, רק אם יחד עם הקבוצה אנחנו לומדים את המקורות. זוהי הסגולה, אמצעי מיוחד, כתבי המקובלים שהודות להם ניתן לאָחֵד לאֵחָד שלם את האדם, הקבוצה והבורא. האיחוד שלהם ניתן ליישׂום רק בתנאי של שימוש נכון במערכת שבה הם נמצאים.

אנחנו גם עכשיו מהווים חלק ממנה. עולמות, פרצופים, הם כולם כאן, אמנם, כדי שהם יתגלו, אנחנו צריכים להזמין על עצמנו את ההשפעה של הכוחות הרוחניים. רצון אחד אינו מספיק, כאן נדרש אמצעי שיביא את המערכת לכלל פעולה, כדי שהיא תתחיל לעבוד עליי דרך הקבוצה. אז, התנעת המערכת מיושׂמת בעזרת כתבי המקורות. לכן אנחנו לומדים את כתביו של בעל הסולם, הרב"ש, האר"י ורשב"י. ללא זה לא אוכל ליצור קשר עם המערכת הרוחנית ולהפעיל אותה.

מתוך שיעור על הקדמת ספר הזוהר, 15.11.2010

ידיעות קודמות בנושא:
הרצון היחיד שמשׂיג את המטרה
מרכז של הפצת האור

One comment

  1. שלום לרב חלק מהחברים לקבוצה של הרגישו אכזבה וחלק מהאנשים הרגישו טוב מהכנס ואני חלק שהרגישו רע כעסתי על הבורא ולמחרת קמתי עם הבנה חדשה אם הייתי מרגישה טוב כל הכוונות האמיתיות שעשיתי לתיקון וחיבור לדבקות בבורא היו הולכים לס"א לשפחה לקליפה ולא לגבירה לקדושה וכבר שמחתי על כך שכל היגיעה והכוונה והתפילה הלכו לקדושה ואנו לומדים שכולנו נשמה אחת שצריכה להרגיש טוב ורע כאב ושמחה וכו, כאחד לדעת את האלוקים טוב ורע כאחד זה החיבור האמיתי אז מה חשוב לי אם בכלי קבלה שלי הרגשתי רע הרי חלק אחר של הנשמה הרגיש טוב אז בנשמה הרגשנו טוב ורע מחוברים כאחד וזה התיקון לכן אני מודה לבורא גם בטוב וגם ברע כי כך זה מקרב את כולנו כאיש אחד בלב אחד בערבות לתיקון ולדבקות עם הבורא וזה מה שחשוב לכן כולנו יחד נצפה נקווה ונחכה לישועת השם יתברך ולגאולה שלמה במהרה בימינו אמן כן יהי רצון.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest