דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / אז למה לכולם להתאמץ?

אז למה לכולם להתאמץ?

שאלה: אנחנו יודעים שאלמנט אחד, השייך לדרגת ה"אדם", שווה לסכום של כל האלמנטים מדרגת החי. לכן, אם בדור שלנו חי לפחות מקובל אחד, אז למה על כולנו כל כך להתאמץ?

תשובתי: כדי שיופיע אחד כזה, כולם חייבים להתאמץ. כי גם משה וגם אברהם ואף אחד אחר, לא יכלו להשׂיג תיקון שלם של העולם כי האנושות עדיין לא עברה את התהליך של ההתכללות ההדדית. עדיין לא נחרב מגדל בבל, לא היה חורבן של שני בתי המקדש, עדיין לא התרחשה הערבוביה של נשמות ישראל ונשמות אומות העולם.

כתוב: "לא יצאו ישראל לגלות, אלא כדי לצרף בהם נשמות הגויים". נשמות ישראל חייבות להתכלל בנשמות אומות העולם, חייבות להתערבב איתם כך שברמה הפנימית לא יהיה שום הבדל ביניהם. איננו רואים זאת, אך היום זה הושׂג. תראה כמה בני אדם, השייכים לאומות העולם, מתעוררים לתיקון! וכל זה למה? – הודות להתכללות ההדדית של הנשמות. לשם כך היה צריך לעבור את כל התקופות של כל הגלויות ובמיוחד תקופת הגלות האחרונה.

לכן, היום מתעוררות הנקודות שבלב. ורק אנחנו, עכשיו, לאחר סיום כל התהליך של ההתכללות ההדדית יכולים לעשות את התיקון. אם כולנו נשקיע מאמצים, אז ללא ספק נהפוך לנשמה אחת. כשאומרים שאת התיקון יעשה אחד, זה אומר שאנחנו נהפוך להיות כאחד, שכולנו נחייב אותו להתכלל בכולם. במילים אחרות, אחד זה כמו כולם. זאת כל המשמעות של ההתכללות ההדדית!

מתוך התוכנית "קבלה למתחיל", 27.10.2010

ידיעות קודמות בנושא:
ניצוצות השפעה משוטטות
התקדמות על אנרגיית השפעה גנובה
משיח לאנושות כולה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest