כשהמטרה קוראת

שאלה: כיצד עליי לחזק את הקבוצה ואת החברים, אם אני נאלץ לפעול בצורה וירטואלית ?

תשובתי: נו, אז מה אם אתה פועל וירטואלית? המרחק אינו מהווה הפרעה, ואיננו חייבים להחזיק ידיים. או שאתה חושב שאם אני מכיר אותך בפנים, מכיר את האופי שלך, אז אני מכיר אותך עצמך ?כיצד מצאת אותנו? – דרך האינטרנט! לדעתך זו הייתה מקריות? – למעשה, הרצונות שלך חיברו אותך עם המערכת הכללית של אדם על ידי הקשר של כל חלקי העולם יחד.

במערכת הזאת קיימים המון סביבות/מעגלים לפי אינטרסים/רצונות: מדעיים,

בנקאיים, עסקיים, משפחתיים וכולי. וקיים בה עוד מעגל מיוחד, המאחד את כל אלו המשתוקקים למטרת החיים ויודעים לשם מה כדאי לחיות. האנשים האלו נמצאים בכל מקום מבחינה גיאוגרפית וגם בכל מיני מעגלים, אך באותו הזמן יוצרים ביניהם, אפילו מבלי להרגיש ולתפוס, את המעגל שלהם, איזה שׂדה של קשר הדדי פנימי. נסמן אותו בצבע צהוב בציור. כשבאדם נוצרת הקריאה מצד המטרה, הוא מתחיל לבוא במגע עם השׂדה הזה, הוא יוצא מתוך המעגל שלו ונכלל במעגל המיוחד הזה, כך אתה מצאת אותנו באינטרנט.

ועכשיו הקשר החדש ממשיך להתחזק. אפילו שלא ראינו ולא הכרנו זה את זה קודם, עם הזמן אנחנו יותר ויותר משפיעים זה על זה, וכל יום אתה מקבל מחשבות ורצונות של מיליוני בני אדם מכל רחבי העולם, שגם כן החלו לחשוב על מטרת הבריאה ובאופן כזה מוצאים זה את זה.

מתוך שיעור על מאמרו של הרב"ש, 04.11.2010

ידיעות קודמות בנושא:
הרצאה בבית "קבלה לעם", 02.11.10
לימוד וירטואלי או פיזי
עולם של הזדמנויות שוות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest