דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / למצוא את מקומי במחשבת הבריאה

למצוא את מקומי במחשבת הבריאה

אנחנו קיימים בתוך מחשבה אחת, מחשבת הבריאה, ומהווים חלק מתוכנית גדולה שממלאת את כל החלל ומביאה לכלל פעולה את כל המציאות העליונה והתחתונה. להשׂיג את התוכנית הזאת, למצוא בה את מקומנו ואת האפשרות ליישׂם אותה באופן עצמאי ולא על ידי אילוצים, להיות בה לא כבורג קטן אלא כחלק פעיל בכוונה, בהשׂגה, בשוויון ובגדלות – צריכה להיות מטרת החיים של כל אחד מאיתנו.

אם אנחנו נצטרף למחשבה הזאת וניכלל בזרם הכללי של התוכנית הזאת, עם כמות גדולה של פרמטרים בתוכה, אנחנו נרגיש נצחיות ושלמות, הרי זו תוכנית נצחית עבור כל העולמות וכל המציאות, המחברת לאחד את כל חלקי הבריאה ואת כל העולמות. אנחנו נרגיש, באיזו הרמוניה מנוהלים כל חלקי התוכנית ויחד עם זאת מנהלים את הכול. אנחנו נרגיש את ההתחלה והסוף של הבריאה, מאחר וההתחלה, תהליך ההתפתחות וסיומו, קשורים ביניהם ותואמים בצורה מדהימה זה לזה, ולכל אחד קיימת בחירה חופשית, וזכות להפעיל באופן עצמאי את המערכת הזאת מתחילתה ועד סופה.

ומה הכי מעניין, גילוי המערכת הגדולה, הכוללת והשלמה שמבצעת את כל הפעולות מההתחלה ועד הסוף, אינו מהווה מכשול להזדמנות שלנו להפעיל אותה ולהיות בעלי הבית שלה. וכשהאדם יעלה למדרגת מחשבת הבריאה, הוא יתאחד עם הבורא ויהפוך להיות בעל ברית עימו, וזה נקרא להידבק בבורא. אנחנו דבוקים בבורא במחשבת הבריאה. כמו שנאמר שהצדיקים הם השותפים של הבורא, הוא בורא ומחריב עולמות, והם מתקנים את הבריאה.

מתוך התוכנית "קבלה למתחיל", 21.10.2010

ידיעות קודמות בנושא:
להפוך ליסוד פעיל של הבריאה
לדעת את סודות הבורא
צדיק יסוד עולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest