דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / על שימוש מעשי בכוח העליון

על שימוש מעשי בכוח העליון

חכמת הקבלה, היא השיטה המעשית ביותר. בעולם שלנו אין שום אמצעים אחרים שיכולים להשפיע על הגורל שלנו, על החיים שלנו, על כוחות הטבע שמנהלים את כל זה.

בהיכנסנו לעידן החדש ובקבלתנו את כל האמצעים לידינו לניהול החיים שלנו, אנחנו פתאום רואים, ששום דבר לא נמצא בשליטתנו ובידינו, ולא יודעים מה יקרה איתנו מהיום למחר. זו הכרת הרע שדרכה צריכה לעבור כל האנושות.

אבל חכמת הקבלה נותנת לנו קשר, מגע, עם הכוח האחד שפועל במציאות. אנחנו יכולים לעורר אותו, להזמין אותו אלינו ובעזרתו להגיע לשינויים הרצויים, אם התוכניות שלנו משתלבות עם התוכנית של הכוח העליון הזה.

אנחנו צריכים להתפתח כדי להגיע לכזה שילוב הדדי בעבודה, לחיבור של הנבראים עם הבורא, לדבקות של הרצונות שלנו עם הרצון של הכוח העליון, עם "האור המקיף". ואז נשאלת השאלה: כיצד אנחנו יכולים להפעיל את הכוח העליון הזה?

זה הדבר היחיד שצריך לעשות בחכמת הקבלה, ובכלל במציאות. אחרת אנחנו נמשיך לחיות, בזה שמבצעים בצייתנות את הפקודות של הכוח העליון ומשחקים על פני כדור הארץ הזה, כמו ילדים בארגז חול, שמרביצים זה לזה ושופכים חול אחד על השני.

אבל אם אנחנו רוצים באמת להתקדם, אז זה אפשרי, רק אם אנחנו בעצמנו מושכים את המאור המחזיר למוטב. ואז הוא מתחיל לפתח אותנו. אבל אם אנחנו לא מושכים אותו, אז הוא מגלה לנו, עד כמה שאנחנו סובלים ולא שולטים בהתפתחות שלנו.

ככל שאנחנו מתפתחים יותר מבחינה טכנית, כך אנחנו פחות ופחות שולטים בגורל שלנו, במצבנו. כך אנחנו בהדרגה מגיעים להבנה, שחכמת הקבלה מדברת רק על פעולות מעשיות. והמעשה הזה הוא פשוט מאוד: להשפיע על אותו האור. ולהשפיע עליו אפשר, רק אם משיגים את הצורה הדומה לו, כלומר בזה שאנחנו מתאחדים.

מתוך שיעור על מאמר של בעל הסולם, 08.01.2015

ידיעות קודמות בנושא:
הגיע הזמן להפריך את הדעות המטעות סביב חכמת הקבלה
קבלה מעשית
קבלה מעשית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest