דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / עצור את הנשימה ותצא מהמערבולת

עצור את הנשימה ותצא מהמערבולת

בימים האחרונים שנשארו עד לכנס "קבלה לעם" העולמי, אנחנו צריכים להיות מוכנים להתגברות ההפרעות מכל הכיוונים ולחזק זה את זה. להשתדל להסביר שאין ברירה, וההתקדמות קדימה אפשרית רק בעזרת המאמצים למעלה מהרגש והשׂכל, בדומה ל"כשור לעול וכחמור למשא", רק על ידי השקעת מאמצים, מבלי לצרף שׂכל ורגש.

צריך להשתדל לקבל מהקבוצה כוח כללי משותף לחיבור, כדי שבפנים, בתוכה, ימלוך הבורא, "בתוך עמי", וכך לעלות! בניגוד לכל הדתות ו"השיטות רוחניות", בחכמת הקבלה איננו משמידים את האגואיזם, אנחנו רוצים בהתפתחותו וצוברים את ההתפרצויות שלו, כי הרי אנחנו מתעלים מעליהם. לכן, שכל אחד יגיע עם מטען האגואיזם שלו, איזה שרק יש לו, ודווקא על הבסיס שלו אנחנו צריכים ליצור קשר זה עם זה.

במקום קֵצֵר שנוצר כתוצאה מכך שאין בינינו נָגָד, בעלותנו מעל לנָגָד, אנחנו מקבלים תוצאה. לכן הזמן שנותר הוא מאוד אינטנסיבי וקריטי, כשאנחנו נזרקים לכיוונים קוטביים מנוגדים: בין טוב ורע, בלבול והתבהרות… וצריכים לשׂמוח שהשׂגנו מצבים כאלו, העיקר לא להישאר אדישים. ואם האדם סוף סוף מגיע לכנס לאחר כל המערבולת הזאת שעבר, יש לו עם מה לבוא אלינו! ואת כל השאר אנחנו נתקן ביחד!

נתאסף, נתחבר, נגלה בינינו את הבורא ותפילת הרבים תעלה אותנו לרוחניות!

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "שישים ריבוא נשמות", 26.10.2010

ידיעות קודמות בנושא:
כיצד להפוך ירידה לעלייה?
אש קטנה או פיצוץ אטומי?

One comment

  1. באמת, תעצור את הנשימה ותצא מהמערבולת!
    פתאום אתה נמצא בסערה ריגשית איומה,אם אתה עוד פה ,סימן שאתה כן קשור לסביבה,אז מזה כבר יש שמחה.
    תודה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest