דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / השׂכל העליון הנסתר בטבע

השׂכל העליון הנסתר בטבע

שאלה: אתה אומר, שעָם ישראל נבחר על ידי הבורא כדי לעזור לכל האנושות להתקרב אליו? אבל אנחנו לא חיים בימי קדם ולא בימי הביניים, לא רואים שהעולם המודרני זקוק לבורא. על הבורא מדברים רק אנשים דתיים, ואילו בעולם הרגיל אין בורא ואף אחד לא מרגיש בו צורך.

תשובתי: הבורא, שווה ערך לטבע. כל המערכת הענקית של הטבע, הכוח המקיף העצום שמחזיק את כל הבריאה, נקרא "בורא". ההגדרה הזאת שונה לחלוטין מההגדרה שנותנת הדת.

הבעיה היא בזה, שבגלל המוגבלות של השׂכל והרגשות שלנו, אנחנו לא יכולים להכיר בכך, שהכוח העליון הוא גם כן בעל הרגשות, הבנה, רעיון ותוכנית, שמארגן את התהליך, המוביל לאיזו שהיא מטרה. אנחנו מתארים לעצמנו את הכוח הזה כדומם, כמו כוח המשיכה, שמושך, וזה הכול. אנחנו חושבים, שרק לנו יש שׂכל ומחשבות, ואילו לטבע אין את כל זה.

אבל היום יש הרבה מאוד מאמרים מדעיים שמדברים על הכוח העליון שמפתח את כל החומר. לכוח הזה יש תוכנית ומטרה שתוכננו מראש, שבהתאם לתוכנית הזאת הוא מקדם אותנו. המצב שלנו הוא לא מקרי, ובעולם לא מתרחשת שום התפתחות מקרית.

אפילו באבולוציה הרגילה שמצטיירת לנו כמקרית, למעשה, הכול מתוכנת. כי כל פעם מתחברים רצונות שונים ונלחמים ביניהם, בכך שמבצעים את התוכנית המדויקת מאוד שתוכננה מראש. רק שהיא אינה ידועה לנו, אבל היום המדענים כבר מתחילים לדבר עליה.

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 485, 28.12.2014

ידיעות קודמות בנושא:
גישה בלתי מוגבלת למחשב של הבורא
כמה שנות אור מאיתנו עד למהות שלו?
בדרך למרכז ההגנה הסודי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest