דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / ילדי היקום, חלק 9

ילדי היקום, חלק 9

אנחנו מאוד מוגבלים. את היקום כולו ואת עצמנו אנחנו חוקרים דרך חמשת החושים שלנו במסגרות של תועלת תוך חישוב של רווח והפסד.

זה מגביל מאוד. למעשה, אני לא רואה את מי שמחוץ לי, מפני שאני לא יוצא החוצה, אלא להיפך, מעביר הכול דרך מערכת הערכה פנימית שלי: האם טוב לי או רע לי מזה. נקודה.

כתוצאה מכך, המון תופעות אנחנו לא רואים, לא מבחינים בריבוי של הכוחות ביקום שלנו או ביקומים מקבילים. כי הם פשוט לא מעניינים אותנו, לא משפיעים על האגו שלנו, על הרצון לקבל תענוג שלנו.

אם הייתי מזהה את הקשר בין משהו וההצלחה שלי, אז ודאי שהייתי ניגש למחקר והייתי מגשש ומגלה תופעה חדשה. וללא קשר כזה, אני עיוור כלפיה.

והסיבה לכך היא, שאין לי כוח שני, כוח השפעה. אני כולי עשוי רק מכוח הקבלה.

שאלה: אבל ישנן גם כאלה תופעות, שבהן אנחנו עוקבים אחרי הקשר, אבל לא יכולים להבחין בהן. למשל, היינו רוצים מאוד לדעת מראש על אסונות טבע ולדעת כיצד להתגונן מפניהם. זה היה מביא תועלת רבה, אבל אנחנו עד היום חסרי אונים מול סופות הוריקן, רעידות אדמה, וכדומה.

תשובתי: כמובן, ישנן תופעות שאנחנו משערים שהן קיימות, כאלה כמו החומר האפל. אנחנו מניחים שהן קיימות ושיש להן קשר עימנו, אבל לא יכולים לזהות. אבל זה כבר שייך למחקרים ברמה אחרת.

ואילו אני מדבר על פגם יסודי של התפיסה שלנו, על כך, שאין בכוחנו לראות באופן עקרוני, בשום צורה, אפילו תיאורטית, היפותטית.

אם היינו רוכשים את כוח ההשפעה, את כוח היציאה מעצמנו, אם היינו מסירים את ההגבלות של השׂכל והרצון האגואיסטיים שלנו, אז היינו חוקרים באמת ובאופן אובייקטיבי את מה שנמצא מחוץ לנו. כבר היינו חוקרים בשׂכל וברגש חיצוניים.

אז היינו מגלים עולמות שלמים והיינו יכולים להשלים את אותה התמונה שהיום ניצבת לפנינו בצורה מקוטעת ומעוותת.

ועכשיו אנחנו כביכול חיים ב"בועה" שכולה נמשכת פנימה ומתמוטטת לתוך עצמה. ורק את מה שנתפס על ידי "כוח המשיכה האגואיסטי", אנחנו רואים, מרגישים וחוקרים. כאן גם נמצא היקום שלנו, שנראה לנו אין סופי וכל כך עצום. הוא כולו נכנס לתוך "בועה קטנה" של התפיסה שלנו.

ועד שלא נרכוש כוח שני שיאפשר לנו לצאת מעבר לגבולות של התכונות שלנו, אנחנו לא נגלה מה יש שם בחוץ.

ההמשך יבוא…

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 308, 02.03.2014

ידיעות קודמות בנושא:
ילדי היקום, חלק 6
ילדי היקום, חלק 5
ילדי היקום, חלק 4

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest