דף הבית / קבלה ומדע / טבע / מקום הראוי לאישה

מקום הראוי לאישה

העולם שלנו הוא עולם אגואיסטי. הכול בנוי בו על אגואיזם, כוח, מעמד, שליטה. לכן האישה בעולמנו כאילו משׂחקת בתפקיד משני. הגבר מכוח הטבע, הוא בעל כוח ועצמאות גדולים יותר. הוא אינו קשור כל כך לבית ולילדים, הוא כובש מרחבים, מגלה יבשות, יש לו דמיון מפותח יותר, להט, תשוקה למשׂחק. הגברים יוצאים מדעתם בעולם הזה. ואילו האישה, בהתאם לטבע שלה, היא כוח מרוסן יותר, רציני, היא מאזנת את העולם, זה כוח של בית, משפחה. מנקודת המבט של המשכת המין האנושי, היא החלק החשוב ביותר של הטבע.

אך מאחר והעולם שלנו הוא אגואיסטי ואגרסיבי, הגברים, בהיותם בעלי הכוח, החופש והיכולת לפלס את דרכם, תופסים בו אפילו את אותם המקומות שהם אינם ראויים להם. באופן כזה, הם אלו שקובעים בעיקר את מצב העניינים בעולם שלנו, והנשים מתייחסות אליהם בצורה סלחנית, מוותרות להם על המקום. זה נוגע לכל: דת, מדע, חיי היום יום, קידום בעבודה, משׂכורות… רק את אותם המקומות שהגברים אינם מעוניינים לתפוס, הם משאירים לנשים. בצורה חסרת כל צדק בנוי העולם שלנו.

אך חכמת הקבלה מדברת על משהו אחר לגמרי, על עולם הפוך, היכן שהכול מנוהל על ידי כוח השפעה ואהבה השורה מעל לכל ההבדלים וניגודים. אנחנו צריכים לאפשר ולספק לכל הקיים את אותו המעמד ואותו המשקל שמגיע לו. בדיוק את זה דורש הטבע, הרמוניה, שלמות וחכמת הקבלה.

אם אנחנו נעבור מקבלה להשפעה, אנחנו נראה עולם הפוך, בו האישה, המלכות שמסמלת מלוכה, תופסת מקום מרכזי, מולכת. זה נובע ממבנה העולמות הרוחניים. אישה – מלכות, נמצאת במרכזם של כל העולמות והכול קיים למענה, כי ממנה ודרכה מתרחשת לידה והתפתחות של עולם חדש. לכן, רק בחכמת הקבלה האישה תוכל למצוא את הייעוד האמיתי שלה ולהשׂיג את אותו המצב הנכון והצודק, שלו היא ראויה מצד הטבע.

מתוך התוכנית "קבלה למתחיל", 14.10.2010

ידיעות קודמות בנושא:
גברים ממאדים, נשים מנוגה
הכוח הסודי של אישה
האם ישנן נשים שעברו מחסום?

4 comments

  1. בהצלחה לכולנו,גברים ונשים כאחד

  2. בהיותינו אמהות אנחנו מזינות את העולם והכח הנשי ברוחניולפי חכמת הקבלה הוא אינסופי נעלה .נעלה.

  3. ואלרי מנהריה

    ===== כמו זוג מתחת לחופה – הנראים כשלם ומושלם – בשלב הרגעי הזה, לפני יציאתם לדרך בעלת ביטויים אגואיסטים ומגליי ה*שבירה* של ה*אחד* מהרגע שיצאו משם…(אולי זה הוא גם הרמז של שבירת כוס – לחזור בכוחות עצמם למצב החופה…)

  4. אכן כך, אך האשה לא תתפוס את מקומה עד שלא תשתנה בעצמה, כמו שאומרים, אשה בונה אשה הורסת.
    ועד שהאשה לא תגיע להכרת הרע האמיתי שלה, לא יהיה שינוי אלא ההיפך, רק נדרדר ליותר סבל וייסורים.הכל בידי האשה….
    כמו כן ניתן לראות ניצנים של התחלת השינוי באשה, אך הדרך עוד ארוכה והעבודה עדיין מרובה!!!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest