דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כמה עולה קילו של הנאה?

כמה עולה קילו של הנאה?

כתוב: "לכו ותתפרנסו זה מזה", ואנחנו, כבני אדם, מתפרנסים זה מזה. אך מהר מאוד הרווח שלנו יהיה בגילוי ההנאה המיוחדת מהקשר בינינו.

חום, דאגה, התפעלות, יתנו לנו הרגשה של יציאה מעצמנו לכזאת רמת קשר שאינה תלויה בגוף. אנחנו ניצור מקום של הרגשת רוגע ותענוג, מימד שבו כולם נמצאים באווירה כללית של חום וטוב. אדם ירגיש שהוא חי ברצון ובמילוי המנותקים מהגוף.

הנטייה לסמים, המשיכה למהומות ומהפכות, הניסיונות להירגע על ידי תרופות, להשתיק את הריקנות שבפנים, כל זה מעיד על כך שאנחנו חייבים למצוא את הכלי החדש, רצון חדש, חושים חדשים לתענוג האמיתי.

הטבע דוחף אותנו ללא רחמים לקראת צורת החיבור הגלובלית. אנחנו רואים איזה רושם יוצרים אצל אנשים הדיונים במעגלים, משחקי החיבור, איך הם אוהבים לשחק ביחד כמו ילדים, לשיר, לרקוד. אנשים מבוגרים, משכילים ומתונים מוכנים להתנהג כמו ילדים קטנים, כי הצורך בהנאות הפשוטות האלה נמשך עד סוף החיים.

יש בזה מדרגה נוספת שעדיין נסתרת, והאדם משתוקק אליה בתת מודע, והיא, להתנתק מהחיים שברמת החי בלבד. אנחנו כבר הגענו למצב שבו אנחנו מסוגלים לספק לעצמנו רמת חיים הכרחית הנחוצה לחיינו הגופניים.

רק האגו שלנו, העיוות שלנו, מפריע לנו לעשות זאת. ובינתיים, יותר ויותר מתברר באנשים הצורך ברמת ההתפתחות ההבאה, ברמת האדם. והתפקיד המרכזי כאן שייך למדיה.

אמצעי התקשורת של היום כבר הגיעו למימדים כאלה שמאפשרים להתעסק בצורה צמודה בניתוח ומחקר של דרכי ההתפתחות העתידיים של האנושות. עליהם לא לספק עובדות, לא לדרוך במקום כמו היום, אלא למשוך את האנשים לצורת הנאה חדשה.

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 140, 10.02.2013

ידיעות קודמות בנושא:
איך להבטיח לעצמך תענוג עד סוף החיים
באווירה של משחק
אינטרנט פנימי מלב אל לב

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest