דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / נגיף האבולה הוא נגיף של חוסר איזון

נגיף האבולה הוא נגיף של חוסר איזון

שאלה: מגיפת נגיף האבולה מאיימת על העולם, בכך שמעמידה את האנושות על הגבול של חיים ומוות. מהיכן הוא מגיע ומה אפשר לעשות נגדו?

תשובתי: מגיפת נגיף האבולה משכה את תשומת ליבו של העולם כולו, אבל בעצם, בתור, ישנן עוד המון בעיות אחרות לא פחות רציניות.

כל הבעיות הן תוצאה מחוסר איזון בחברה האנושית. קשה לנו לעקוב על ידי אילו בעיות אנחנו גורמים למלחמות ובאילו בעיות גורמים למחלות, לצונאמי או להתפרצויות הרי געש.

יש המון גורמים טבעיים שיכולים להביא נזק גדול נוסף לאנושות מאשר נגיף האבולה. למשל, מומחים מנבאים פיצוץ ענק בגראנד קניון שבקליפורניה בשל התפרצות הר געש. הפעילות של הר הגעש כל הזמן גדֵלה ומתקרבת לפיצוץ.

ואם זה יקרה, אז האפר יכול לכסות את כל השמיים בכזאת מידה, שלא ניתן יהיה לראות את השמש. הטמפרטורה על פני כדור הארץ מיד תרד עד למינוס 50 או מינוס 70 מעלות צלזיוס. לא ברור איך נוכל לשרוד בתנאים כאלה.

אנחנו נמצאים במערכת אחת, שחוסר האיזון בה הגיע עד לקו האדום הקריטי, וזה מעורר את הכוחות השליליים של הטבע. הכול תלוי בכך, באיזו רמה אנחנו מזמינים את חוסר האיזון ומה אופיו. אף אחד אינו מעניש אותנו בכוונה באופן כזה, אלא זו תגובה טבעית של המערכת. אם המערכת יוצאת מכלל איזון, היא מכה בנו.

על אף שאפשר לכנות את זה גם כן כעונש, כי במדרגות הקודמות בשנים שעברו אנחנו התפתחנו על ידי כאלה מכות שדחפו אותנו קדימה. הדוגמה לכך היא עידן הקרח. בעל הסולם כותב, שבהתהוותו כדור הארץ עבר שלבים של התחממות והתקררות לסירוגין, שכל תקופה נמשכה כשלושים מיליון שנה. עד, שעל פני השטח של הר הגעש העצום הזה, נוצר קרום של כדור הארץ שעליו יכלו להתקיים איזה שהם יצורים.

על פני השטח של כדור הארץ כל הזמן התרחשו איזה שהם תהליכים קיצוניים, אבל הם נרגעו והביאו את כדור הארץ לאיזון, כך שיכלו להופיע בו חיים. ההבדל של טמפרטורות החורף והקיץ: הוא בסך הכול לכאן או לכאן כ- 20 מעלות. זוהי פשוט תנודה אפסית ביחס לְמה שהתרחש על הכוכב הזה, שבו הטמפרטורה הייתה עולה עד 2000+ מעלות ויורדת עד לטמפרטורה בין מינוס 50 למינוס 200 מעלות צלזיוס, עד שהגיעה לאיזון.

האיזון הושג בתנאים מסוימים, שבהם אנחנו יכולים להתקיים. החיים החלבוניים מתקיימים רק הודות לאיזון הזה באטמוספרה של כדור הארץ, באוקיינוסים ועל פני היבשה.

כתוצאה מההתפתחות שלו, האדם עלה למעלה מכל המערכת הזאת. כל החלקים המשותפים של הטבע מקושרים במערכת אחת: האטמוספרה, האוקיינוסים, היבשות. כדור הארץ אינו חי לפי חוקים של מדינות ועמים נפרדים שמחולקים על ידי גבולות, אלא ככוכב לכת אחד עם אקולוגיה אחת ועם תהליכים טבעיים כלליים משותפים. אבל אנחנו, בני האדם של היום, בהימצאנו על פני שטחו, מפרים את האיזון הזה.

למערכת הזאת אין כל כוונה להעניש אותנו, אבל היא מגיבה בהתאם לפעולות שלנו. לכן אנחנו מקבלים ממנה את מה שמגיע לנו. ודאי שהיא מכה בנו על כך שאנחנו מפֵירים את האיזון בדרגה האנושית שלנו. וכתוצאה מהגורם השלילי שמשמש כסיבה לחוסר איזון, האנושות מקבלת מכת נגד.

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 446, 19.10.2014

ידיעות קודמות בנושא:
על האנושות מאיימים 320 אלף וירוסים לא ידועים
השורש של כל המחלות
האפוקליפסה תוקפת את האנושות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest