דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / להפוך להיות חלק פעיל של המערכת הכללית

להפוך להיות חלק פעיל של המערכת הכללית

שאלה: יש לנו קשרים עם ארגונים יהודיים רבים של בני נוער. עד כמה זה אקטואלי במדינות שלנו לעסוק בהפצה בסביבה יהודית וכיצד לגשת לזה?

תשובתי: אני לא חושב שברוסיה ובאוקראינה יש לכך תנאים מוקדמים. השכבות היהודיות של האוכלוסייה עדיין אינן מודאגות מהשאלה הלאומית שלהם.

כל עוד הסובבים לא נוגעים בשאלה הזאת, הם לא דואגים לשום דבר. אבל כאשר גל האנטישמיות יגע בהם, אז יכול להיות שיופיעו התנאים ליציאה אליהם.

העניין הוא בזה, שהבורא יעורר את האנטישמיות לגמרי בכל חלקי העולם עד למעמקים הגדולים ביותר, ולא ייתן לאף אחד מהיהודים לחיות בשלווה, על מנת שהם יבינו שהרדיפה הפיזית מותנית בכך, כדי להביאם לביצוע של משימתם הרוחנית.

כי ללא ההשתתפות של כל יהודי העולם, התיקון של האנושות הוא בלתי אפשרי. אנחנו נצטרך להרגיל אותם להפצה, ללימוד, למימוש של התוכנית הזאת. אחרת לא תהיה הצלחה.

כאשר אנחנו מדברים על הרשת הכללית שבה כל אחד מאיתנו מהווה צומת, קשר קטן במפגש זה או אחר של רשת קורי העכביש, אז היהודים הם דווקא אותם הצמתים (הקשרים) הקטנים, שהשתתפו באופן פעיל בעבודת הרשת במשך כמעט אלפיים שנה. הם משתייכים לקבוצת אברהם, אשר בהתחלה עבדה בצורה נכונה במערכת, ואחר כך נפלה מהדרגה הזאת, בזה שבעצמה שגרמה לכך.

עכשיו הקבוצה הזאת צריכה שוב ליצור את עצמה. בכך שמשחזרת את הקשר הנכון, היא תמשוך אחריה את כל שאר הקשרים הקטנים. וללא התיקון של החלקים של הרשת שפעם היו פעילים, אנחנו לא נוכל להגיע לעבודה נכונה והרמונית של כל המערכת שנקראת "נשמה" כדי לגלות בה את הבורא.

כאשר המערכת מתעוררת, היא מחפשת במה הבעיה, ולכן מופיעה האנטישמיות. רשת הקשר מרגישה שהחלקים הפעילים שלה פעילים באופן שלילי ועובדים נגדה.

לכן האנטישמיים צודקים בזה שרואים ביהודים, המהווים את החלק הפנימי של המערכת, מקור של העבודה הלא נכונה שלה. הקשר השלילי שמכוון על היהודים שבכל העולם, צריך להביא אותם להכרה של התפקיד שלהם במערכת, ואז בעל כורחם הם יתחילו להיתקן.

בתוך החלקים הללו שפועלים בצורה לא נכונה נוצרה קבוצת "בני ברוך", שמשתדלת להשתתף נכון בעבודת המערכת. יוצא, שהאנטישמיים מכל הצדדים ילחצו על יהודי העולם, ואנחנו מבפנים נתחיל להסביר להם כיצד הם צריכים להיתקן כדי להפוך לחלקים פעילים חיוביים עבור המערכת כולה, כלומר עבור כל האנושות. כך בעזרת אלה ואלה תבוצע העבודה לתיקון של כל רשת הקשר.

מתוך שיעור על מאמר מספר "שמעתי", 08.10.2014

ידיעות קודמות בנושא:
אומות העולם יעזרו ליהודים להתאחד
הדרך של האור
להתחיל בתיקון העולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest