דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / "עשיריות" / תשעה אנשים מחייבים את העשירי

תשעה אנשים מחייבים את העשירי

כנס בסנט פטרבורג. שיעור מקדים מס' 2.

שאלה: אם בזמן הסדנה מישהו מתנתק מהכוונה המשותפת, אז איך אפשר בצורה עדינה להשפיע על החבר?

תשובתי: קודם כל, אם מישהו מהעשירייה פתאום "מרחף" לאן שהוא, אז כל העשירייה אשמה בזה. כך אתם צריכים להרגיש.

אתם צריכים להתכנס חזק ביניכם ולהשתדל להשפיע עליו בכזאת צורה, כדי שהוא שוב יכנס לתוך החיבור והאיחוד שלכם. קודם כל, אפשר לעשות זאת אפילו ללא דיבורים, אלא על ידי תרגיל: תציעו לכולם לשיר משהו ביחד או להחליף נושא למשהו יותר קרוב לאדם הזה. בקיצור, צריך איך שהוא לעורר אותו, יותר לצרף אותו לדיון, לחבר יותר את העשירייה.

ואם יש לכם עשירייה רצינית, אז האדם, אפילו עם ההרגלים הכי מזיקים, לא יוכל לצאת ממנה. אתם תחזיקו אותו כמו בעזרת מגנט. ולהיפך, אם אתם תשחררו, אז אפילו אלה שהיו רוצים להיות בחיבור קבוע, לא יוכלו להחזיק מעמד. כאן הכרחי מאמץ של כל העשרה.

אתם יכולים על ידי המאמץ שלכם להחזיק את האדם בכזה מצב, שהוא לא יוכל להתנתק לשום מקום, זה לא יעניין אותו, הוא כל הזמן יימצא תחת ההשפעה שלכם.

כאן פועל חוק פיזיקאי מדויק. לכן תזכרו: אל תתנו לעצמכם להירגע, תהיו כאחד שלם. אז הוא לא ייפלט לשום מקום, כי תשעה אנשים מחייבים את העשירי.

אתם צריכים להשתמש נכון ברצונות אחד של השני המכוונים למטרה: אני רוצה לקבל אותם מהחברים, רוצה להיצמד אליהם, להימצא ברצונות שלהם. מה גם, שהם יכולים להיות קטנים או גדולים, זה לא חשוב. אבל אם לחבר שלי יש כאלה רצונות, אני צריך אותם, הם הכרחיים עבורי. אלה הם רצונות שחסרים לנשמה שלי כדי לגלות אותה.

ואני, בתורי, מראה לחבר את ההשתוקקויות שלי כדי שהוא יהיה קשור אליי. אני קשור אליו, הוא קשור אליי, כך בהדרגה נוצר החיבור.

מתוך שיעור מקדים מס' 2 לכנס בסנט פטרבורג, 18.09.2014

ידיעות קודמות בנושא:
לפתח את רוח האחדות
במסגרות של מחשבה יחידה
הלב שלי בידיים של החברים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest