דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / טהרה (רחיצה) על ידי האור

טהרה (רחיצה) על ידי האור

laitman_2009-05-04_1316-70.jpg

בכנס "קבלה לעם" העולמי האדם יעבור כל מיני מצבים שונים, עליות ונפילות במצב הרוח, יחלפו בתוכו המון מחשבות: "בעד" ו"נגד". אך אנחנו נשתדל להסביר למתחילים, שזוהי עבודה פנימית שמפתחת אותנו מהר מאוד. הבירורים האלה חוסכים לנו הרבה שנות חיים וייסורים מיותרים.

לא תוכל לעבור במשך כל ימי חייך כל כך הרבה, כמו שתעבור במשך שלושת ימי הכנס, וכל זה מתייחס להכנה של הכלי הפנימי הרוחני שלך, הודות לכוח האור שנמשך על ידי כמות כל כך גדולה של אנשים. הרי הבורא נוכח "בתוך עמו" ("בתוך עמי אנוכי יושבת"). האיחוד נושׂא בתוכו אור, והאור הזה משפיע ופועל עלינו!

אחדים מבינים בזה יותר, אחרים פחות, ועל כל אחד פועל האור בהתאם לרמה שלו. אין בזה שום סיכון, האדם מברר את המצבים שלו וזה מאוד מועיל. אנחנו עוד נדון על כך בכנס. אתם יכולים להזמין את מי שאתם רוצים, הוא ירגיש שם את עצמו חופשי לגמרי, כי הרי תמיד אפשר לצאת החוצה ולשבת ולדבר עם אנשים בחוץ (יהיו שולחנות המלאים בקפה, תה ועוגיות), ואחר כך לחזור לאולם, או בכלל ללכת הביתה ולחזור למחרת. אך הוא כבר נגע בעבודתו הפנימית, וזה ישאיר בו עקבות. אסור להפעיל עליו שום לחצים, צריך רק לתת לו אפשרות לגעת באור, ברוחניות.

אין צורך לפחד, עבור כל אחד הכול מחושב מלמעלה, כמה הוא צריך לקבל מהכוח של המסה הזאת שתקדם אותו. לא יכולות להיות לכך שום השלכות שליליות.

נתאסף, נתחבר, נגלה בינינו את הבורא ותפילת הרבים תעלה אותנו לרוחניות!

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "תורת הקבלה ומהותה", 18.10.2010

ידיעות קודמות בנושא:
מתנות מהכנס

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest