דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / אנטישמיות, כדרישה לתשומת לב ואהבה

אנטישמיות, כדרישה לתשומת לב ואהבה

כוח האיחוד, זהו כוח הטבע, שעובר תהליך שינוי מסוים. בימינו הכוח הזה משפיע על כדור הארץ ומחייב את כולנו להתאחד. כל המערכת חייבת להפוך להיות אינטגרלית, כלומר מחוברת בכל החלקים שלה. וכמו כן, היא צריכה להפוך להיות גלובלית, כלומר להתפשט סביב כל כדור הארץ.

אנחנו חייבים להגיע למצב כזה. אבל מכל אוכלוסיית כדור הארץ, רק עָם ישראל חי פעם במצב כזה של איחוד והגיע לאיזון עם הטבע הדומם, הצומח, החי והכוח העליון הכללי. ולשאר האוכלוסייה אין ניסיון כזה.

כך קרה לפני אלפיים שנה, כאשר עָם ישראל בנה את בתי המקדש הראשון והשני, בכך שחי על אדמת ישראל. אז אנחנו התחלנו להיקרא "עָם ישראל" בגלל הנטייה שלנו "ישר-אל", ישר לאיחוד, הרמוניה, אהבת אחים לזולת.

היום כל העולם סובל מלחץ חיצוני של הכוח החיצוני שמתקרב אלינו. ואילו עָם ישראל לא רוצה את ההתקרבות הזאת, בהימצאו במצב של הרס רוחני, גלות מתוך הכוח העליון הזה, מהחיבור בינינו.

לכן, כל שאר האנושות מרגישה שעָם ישראל לא מבצע את החובות שלו: לא מעביר לעמים אחרים את הכוח העליון הזה, את שיטת האיחוד, לא הופך להיות אור לגויים, לא מלמד אותם לחיות בקשר ובחיבור. אנחנו לא מממשים את הייעוד שלנו להפוך להיות "ממלכת כוהנים וגוי קדוש", כלומר להיות מורים של כל האנושות.

בתת מודע, כל העולם מצפה מאיתנו לזה. העולם שונא את היהודים על זה שהם לא מביאים לו את הטוב ולכן גורמים לו ייסורים. כל העמים מאשימים את ישראל בזה שהוא המקור לכל הצרות. בזה הם רוצים לומר שלישראל יש את האפשרות להפוך להיות המקור של הטוב עבור העולם כולו והוא אינו עושה זאת!

האנטישמיות, היא העדות לכך שכל האומות מרגישות את עצמן תלויות בישראל. תתארו לכן, איזה מצב קשה זה. כאילו שאתה נמצא תלוי לגמרי בשכן שאסף אודותיך תיק שלם ויש לו אפשרות לספר לכל הקרובים והמכרים שלך את כל הסודות שלך, כל הפשעים שלך שחייך מלאים בהם.

הוא מחזיק את התיק הזה אצלו וכל פעם במקצת מגלה מתוכו עובדות: פעם פה ופעם שם, בכך שגורם לך ייסורים נוראיים. והוא עושה זאת בכוונה, כמו פושע הכי מתוחכם וערמומי, ולא משאיר אותך במנוחה לא ביום ולא בלילה, מייסר אותך יום אחר יום.

איך היית מרגיש עם עצמך במצב כזה? אפשר לכנות מצב זה "חיים"? החיים שלך היו הופכים ליותר גרועים ממוות! הם היו הופכים לייסורים בלתי פוסקים המתחדשים כל רגע, כאשר אינך יודע למה לצפות. כך מרגישים את עצמם אומות העולם, ומיום ליום ההרגשה הזאת מתחזקת.

שאלה: מה בדיוק גורם בעולם להרגשה כזאת ביחס לישראל?

תשובתי: הסיבה היא, שבעָם ישראל אין איחוד. אנחנו חייבים להתאחד, ואז דרכנו יזרום הכוח העליון היחיד וישפיע על כל העולם, בכך שיביא אותו לכלל סדר.

ועל ידי הפירוד שלנו, אנחנו מביאים נזק לעולם. בגללנו הכוח העליון של כל הטוב לא יכול להישפך לעולם. אנחנו לא מלמדים את העולם כיצד להימצא בקשר טוב ביניהם. כל העולם צריך להיות מאורגן במערכת גלובלית, בני האדם צריכים להתחבר ביניהם בקשרים טובים ולהפוך להיות כגוף אחד, כאיש אחד בלב אחד.

עָם ישראל חייב לשמש לכך דוגמה, כדי להראות לכולם את האיחוד שלו ולעזור גם לאחרים להתחבר.

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 425, 12.08.2014

ידיעות קודמות בנושא:
לא נצליח להסתתר
האבולוציה דוחקת אותנו לפינה
אומות העולם יעזרו ליהודים להתאחד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest