סיכומים מאמריקה

שאלה: כיצד אתה מסכם את תוצאות הנסיעה שלך ליבשת אמריקה?

תשובתי: זו הייתה נסיעה טובה. נפגשנו עם הקבוצות שלנו, עם החברים הנאמנים והטובים שלנו בקולומביה, אקוודור, צ'ילה, מקסיקו, ארה"ב וקנדה.

הקבוצות גדלו ומאוד מאוד התקדמו. רואים ומרגישים את זה עליהם. הם נעשים יותר נאמנים, מרגישים, מבינים, הם לומדים יחד איתנו ומתחברים אלינו בכל הפעולות שלנו, הודות לקשר הווירטואלי. באמת, האינטרנט תיקן בצורה עצומה את העולם בדרגת הדומם.

במקסיקו ערכנו כנס מאוד חשוב וגדול. הגיעו אליו כל הקבוצות המקומיות וכל הבודדים, ויצרו אווירה חמה וידידותית חסרת תקדים. נוצרה קבוצה חזקה ומאוחדת ואני מקווה שהם ימשיכו לפעול באותו הכיוון עם העזרה שלנו.

בכנס בארה"ב גם כן הייתה התפרצות חסרת תקדים של חיבור, איחוד, הבנה הרגשה. זה היה באמת משהו מאוד מיוחד שאני אפילו לא ציפיתי לזה. כל החברים שלנו שם התקרבו זה לזה. זה היה תיקון גדול מאוד, ואני מלא תקוות שעכשיו הם ימשיכו ללכת יחד.

עכשיו יש לפנינו כנס בסנט פטרבורג, שבדרך אליו אנחנו צריכים להתגבש פנימית בינינו לצורך ההפצה העולמית. אין כנס שמוקדש רק לחיבור ולאיחוד בין החברים ועם הבורא, כל אירוע חייב להשתלב בתהליך לכל הגובה שלו, בכך שמפעילים שלוש מדרגות: תחתון, עליון ועלי עליון. ואנחנו, שנמצאים באמצע, צריכים לעבוד על היחסים ההדדיים שלנו עם שתי המדרגות הסמוכות.

אני מאוד מקווה שאנחנו נזרז את ההתפתחות שלנו ונצליח.

מתוך שיעור בנושא "על חשיבות ההפצה", 12.08.2014

ידיעות קודמות בנושא:
ההכנה הסתיימה – עת לעשות!
איחוד של אמריקה
טבעת חיצונית מכמה מיליונים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest