דף הבית / המשבר ופתרונו / האם השלום אפשרי ללא גבולות ונשק

האם השלום אפשרי ללא גבולות ונשק

שאלה: הייתי רוצה לתרגם את ההסבר שלך לפעולות ממשיות, שאותן, כאזרח מדינת ישראל, אני צריך לבצע. על מה אני צריך לחשוב, כיצד להתנהג כדי להוסיף את הגרגיר שלי לכף הזכות ולהתחיל להכריע את העולם כולו לכף זכות?

תשובתי: צריך להשתתף בסדנאות, במעגלי-שיח, שמאורגנים עכשיו בכל הערים. אפשר להעביר אותם בבית, בכך שמזמינים כמה חברים. וזה אפילו לא חשוב על מה אתם מדברים, העיקר שאתם תשתוקקו להתחבר בכזאת צורה, שכל אחד ירגיש את האחר ויבטל את עצמו.

על ידי שאלות, תשובות, דיונים, אתם תשיגו כזה חיבור ואיחוד, שבו כל אחד מאבד את עצמו, כאילו שנעלם – במקום עשרה אנשים מופיע רצון ומחשבה אחת כללית. זה אומר, להפוך להיות כאיש אחד בלב אחד.

אתם תרגישו את החיבור הזה, וגם איך שהוא יתחיל להקרין אנרגיה טובה על כל החיים שלכם, במשפחה, בבית, בכבישים, פתאום ישרור סדר ושלווה. כל העולם יירגע, כי אנחנו הרי כולנו מחוברים בקשרים פנימיים סביב כדור הארץ.

ואנחנו, עם ישראל, מסוגלים להפעיל את הקשר הזה בכיוון הטוב, בכך שמביאים בזה טוב לכל העולם. אז כולם יאהבו אותנו! אנחנו לא נצטרך לא נשק ולא גבולות, אנחנו נחייה בשלום ושלווה על אדמתנו, ובכלל, בכל חלק בעולם.

כי כתוב, שישראל יתפשט על כל כדור הארץ. כלומר, הגישה הזאת לחיים שקוראת לנו להתחבר בקשרים טובים, תתפשט בכל העולם. אנחנו נוכל להפוך את הנס הזה למציאות.

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 421, 17.02.2014

ידיעות קודמות בנושא:
הלב של העָם
לסובב את ההיסטוריה לאפיק חדש
לא הגיוני, אבל עובדה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest