מלחמה ושלום

שאלה: מה זו המלחמה האידיאולוגיות הזאת שאתה מדבר עליה?

תשובה: אנחנו לא פותחים במלחמה אידיאולוגית נגד האויבים שלנו. זה לא חשוב מה חושבים ועל מה מדברים הפוליטיקאים מכל צד.

חשוב להסביר לכולם, שכל המתרחש אינו שייך לעימותים בין מדינת ישראל לפלסטינים, לארגון החמאס, ובכלל, לכל העולם שמתקומם נגדנו.

כל המלחמות מגיעות מהבורא! אנחנו בינתיים נלחמים נגד הבורא, אבל חייבים להפוך את המלחמות האלה לשלום ושלמות. לכולם זה צריך להיות ידוע ומוסבר, שכל המצבים הללו בינתיים ניתנים לנו בצורת הזדמנויות ללכת בדרך האור, "אחישנה", ולא לסטות לדרך הייסורים שהיא מהלך ההתפתחות הטבעי, "בעיתו".

מוכרחים להפיץ את הידע הזה בעולם בצורה רחבה. מה שיקרה לאחר מכן כבר אינו תלוי בנו, אבל אנחנו חייבים לעשות את כל מה שביכולתנו. בזמנים האלה קל יותר לעורר את הלבבות של האנשים, כי החל מרגע זה בני האדם מאבדים תקווה לאפשרות לפתור את הסכסוך.

אם לפני זה עוד קיווינו שבעזרת אמצעי הלחימה המתקדמים של היום, שעל ידי "כיפת ברזל" נבטיח לעצמנו עתיד טוב ומשגשג בעולמנו, אז היום כבר לא נשארו שום תקוות לפתרון הגשמי. רק בזכות ההתקדמות הרוחנית אפשר להמשיך להתקיים.

שום הצלחות צבאיות לא תהיינה מסוגלות "לכבות" בעם את הרגשות חוסר האונים וחוסר הפתרון, הרגשות אלה כבר תישארנה בנו מפני שנכנסנו לשלב חדש של ההשגחה העליונה. המלחמה של היום היא מלחמה של השקפות עולם. לא הנשק מנצח, אלא הדעה – מה העולם חושב עליך ומה האויב חושב עליך.

אנחנו רואים שלא יכולים לנצל את כל העוצמה הצבאית שלנו. הידיים שלנו קשורות, אנחנו לא יכולים לזרוק טילים ולעשות מה שבא לנו מפני שיש שם אנשים וכל העולם צופה בנו ועוקב אחרי כל צעד שלנו!

לכן אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להילחם, ולא צריכים להיות תמימים ולחשוב שיש לנו כוח צבאי. אין לנו שום כוח, אנחנו נמצאים בידי העולם. אנחנו מרגישים ויודעים איך הוא מתייחס אלינו. לכן לעם ישראל ישנו רק פתרון אחד: להסביר לעולם לאן כולנו הגענו ומהו למעשה המצב האמיתי שלנו.

העולם כולו גם דורש תיקון גדול ומרגיש חוסר אונים. זהו דווקא הרגע שבו חייבים לצאת להתקפת ההפצה.

מתוך השיעור על מאמר מספר "שמעתי", 17.07.2014

ידיעות קודמות בנושא:
המלחמה היא עם מחבלים או עם ההסתרה?
תחפשו פתרון במישור חדש
האידיאולוגיה של המהפכה הבאה

One comment

  1. תודות : ישנו סיפור של ישמעאל ( ישמע-אל ) , שמשחק עם יצחק וזורק עליו חיצים ( טילים ). שרה שואלת אותו לפשר הדבר , והוא משיב : " אנחנו משחקים " . שרה פונה לאברהם : " גרש את בן האמה … " . שרה הניקה בנים , היתכן? ,ונאמר : " כל מה ששרה אומרת לך שמע בקולה " . אברהם אב המון גויים . עושה שלום ( שלימות )עלינו (אומות העולם ) ועל כל 'שראל . ישראל קודם מתחיל לממש את יעודו .
    עבודת קודש עושים בני ברוך בהצלחה.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest