דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / אי אפשר להסתדר ללא דיונים

אי אפשר להסתדר ללא דיונים

מתוך שיחה בכנס בסוצ'י.

שאלה: נדמה לי, שהאיחוד שלנו הולך מעט לאיבוד עקב דיונים אין סופיים והרצה ניסיונית. אבל הכוח הוא דווקא באיחוד!

כי בגדול, חוץ מאותה כנות שאנחנו מעבירים לאנשים על ידי היחס שלנו, הם לא צריכים שום דבר. אני השתתפתי באירועי הפצה ואפילו לא יודע איך להסביר את מה שקורה שם. זה קסם!

תשובתי: זה קסם ויש השפעה של האור העליון! לפעמים אתה יוצא לקהל הרחב ויש לך כזאת הרגשה שמשהו לא מסתדר, לא הולך, הכול כזה מזויף, ועכשיו כולם יסתובבו ויתפזרו. ופתאום אנשים ניגשים אליך, כמעט מחבקים אותך ואומרים מילים חמות. זוהי השפעה של האור העליון. כך הכול יהיה.

אני לא חושב שדיונים מקדימים, הרצות ניסיוניות וכולי, זה מיותר. כך נוצרת השיטה: מתגבשת המהות עצמה ו- 90% מהדברים שאינם נחוצים נזרקים הצידה.

ניסית משהו והשלכת את זה הצידה, כי בזה אתה מברר את כל הכלים, אחר כך אוסף את אלה שנחוצים, ואת אלה שאינם נחוצים אתה עוזב בצד למשך זמן מסוים. אחר כך שוב מצרף ומחבר אותם. הם חוזרים בדיוק כמו שאצל חיות שמעלות גירה חוזרת המחזוריות של עיבוד המזון.

תחילה אתה מעבד את הפעולות שלך ועוזב אותן לזמן מה. אחר כך אתה חוזר שוב ושוב אליהן עד שממש משתמש בכל שאריות הפסולת הקודמות שלך. אבל זה לא שאריות פסולת, אלא האמצעים היקרים ביותר.

בסופו של דבר, אתה בכל מקרה תחבר כל פעם גם תיאוריה וגם מעשיוּת וגם דיונים. כל זה הכרחי, רק אם לא ניגשים אליהם באופן מלאכותי. לכן, כאשר מופיע הצורך בדיונים צריך לערוך אותם.

מתוך שיחה בכנס בסוצ'י, 09.06.2014

ידיעות קודמות בנושא:
כך נוצרת שיטה
נקודת מגע עם ההמונים
אפקט רוחני

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest