דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / צבא זה לא הנשק העיקרי

צבא זה לא הנשק העיקרי

שאלה: האם אפשר לערוך "ניסוי" בתנאים ביתיים, כדי להיווכח שהמציאות משתנה לטובה?

תשובתי: תקרא לכמה חברים ותארגן מהם מעגל שפועל לפי חוקי העולם המתוקן. צריכים להיות ביניכם כאלה יחסים, כאיש אחד בלב אחד, אהבת הזולת כמו את עצמך. כמו שנאמר: "כל ישראל, חברים" ו"אל תעשה לחברך, מה ששנוא עליך".

אם אתם תיישמו ביניכם את העקרונות האלה, אז בתוך הקשר שלכם אתם תתחילו להרגיש מצב אחר, חיים אחרים.

הודות לזה שאתה מבצע שינויים בתוכך, כל המציאות שלידך משתנה גם כן. אין פתרון אחר. הפתרון לא יבוא על ידי הצבא, כמה שלא תשקיע בו כוחות, כסף, כאב, עצבים. זה לא הנשק שלנו.

כי אתה מקושר עם כל המערכת. וזה תלוי דווקא בעָם ישראל, כי רק הוא מסוגל להשפיע על העולם כולו. ובזה שאנחנו לא משפיעים על העולם בטוב, אנחנו מזמינים בו את כל הייסורים שחלקם נופלים עלינו עצמנו.

רק חיבור זה האמצעי היחידי שיכול לתקן הכול. אבל איני יכול להסביר היכן בדיוק צריך להתחבר כדי לתקן מצב ספציפי. לשם כך כבר צריך לדבר במונחים של "פרצופים" ו"ספירות".

אם עָם ישראל היה מתקדם לפחות במקצת להחלטה להתחבר, ולא תחת לחץ מבחוץ, אז היינו יכולים לשנות את העולם לטובה. אנחנו חייבים להביא לעולם את הגילוי של הכוח העליון הטוב והמטיב שישרה בין כל בני האדם.

דווקא עָם ישראל צריך להביא לכזה גילוי, וזה נקרא להיות "אור לגויים". אם היינו מבינים שבזה כל העבודה והייעוד שלנו, שליחותו ומשימתו של עָם ישראל על אדמת ישראל, שחייב להפוך להיות כאיש אחד בלב אחד, אז היינו מסלקים את כל הבעיות והיינו זוכים להוקרת תודה ולכבוד מכל העולם.

מתוך התוכנית "עולמות נפגשים", חלק 2: 16.06.2014

ידיעות קודמות בנושא:
חטיפת הנערים: גלגל הצלה
כוח החיבור יפרוק את המחבלים מנשקם
חטיפת הנערים היא כמו סכין בלב

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest