רווח נקי

laitman_2008-11-13_6684_70.jpg

שאלה: אנחנו מצפים שיגיעו לכנס "קבלה לעם" העולמי 7,500 איש. דרושים הרבה אנשים כדי לשרת אותם. אמנם, לא כולם מוכנים ליטול חלק בעבודה הזאת. כיצד לעזור להם, כדי שהם יבינו, עד כמה זה חשוב?

תשובתי: אתם יכולים ללמוד מהחברים שלנו בחו"ל. הם משלמים אלפי דולר עבור הכרטיס ועבור הכנס עצמו, כדי להעביר את כל הימים האלה במטבח. איננו מבינים את כל שיעור גדלותם.

חוץ מזה, הכנס מתחיל מההכנה. צריך לספק מזון לכל המשתתפים, להתקין ציוד ואביזרים חיוניים ומכשור, לפתוח אוהלים ולדאוג לעוד המון דברים. על התכנון של כל זה אנחנו עובדים כמה חודשים.

כבר הרבה שנים אנחנו עושים את העבודה הזאת. אני חושב, שלא היינו מצליחים לעשות זאת, אם לא היינו יודעים איזו תועלת רוחנית עצומה היא נושׂאת בחובה. כאן מסתתרת תועלת עצומה, וגם אם חושבים בצורה אגואיסטית, כדאי לי להשקיע בזה כמה שיותר מאמצים.

בכלל, כל דבר מועיל שווה את המאמצים שהושקעו בו, אך כאן מדובר על רווח רוחני בצורתו הטהורה. החברים מארצות שונות מגיעים ונכללים בעבודה הזאת, משום שמבינים שדווקא שם מסתתר הייחוד, שם הרווח המקסימלי.

נקווה, שיותר ויותר אנשים יתחילו ליטול בזה חלק. זה לא שלא היינו יכולים להסתדר ללא העזרה הפיזית, אך אם הם יגיעו וירצו להשתתף, אנחנו נשׂמח להתחלק איתם ברווח הרוחני.

נתאסף, נתחבר, נגלה בינינו את הבורא ותפילת הרבים תעלה אותנו לרוחניות!

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם מספר "שמעתי", 15.10.2010

ידיעות קודמות בנושא:
הכול תלוי באמונה בהצלחה!
לפי חוק השתוות התכונות!
כולם ישמעו את קול הבורא

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest