דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מבורכים היושבים במעגל

מבורכים היושבים במעגל

שאלה: במה שונה לימוד חכמת הקבלה מחכמת החיבור?

תשובתי: עם אנשים שבאים ללמוד את חכמת הקבלה אנחנו יכולים לדבר על אור האמונה, על אור ההשפעה, על מסירות נפש, על אמונה למעלה מהדעת, על התעלות מעל הטבע האגואיסטי שלנו, להתנגד לטבע שלנו, על המעבר של כל מצבי השבירה.

לעומת זאת, כאשר אנחנו מגישים את חכמת החיבור לקהל הרחב, אנחנו לא יכולים לגשת אליהם ולדבר על ידיעות ומושגים כאלה. אנחנו יכולים לספר ולגלות להם רק מה שאפשר לגלות לכלים דקבלה. כלומר אנחנו מודיעים להם שישנה שיטה שמאפשרת לקבל מילוי, כלומר למלא את עצמך על ידי חיבור עם האחרים.

קיים כוח עליון או כוח פנימי שבטבע, שנותן לנו אפשרות להתחבר ולתקן את כל הבעיות על ידי כוח החיבור הזה שקיבלנו. אם אתה רוצה לתקן את הקשר עם הילדים שלך, אז תעשה איתם סדנה במעגל. אתם תגלו ביניכם את כוח החיבור והאיחוד, ועל ידו הכול ישתנה ויסתדר.

באותו המקום שבו מתגלה כוח החיבור, שם מייד נעשה התיקון. אני לא יכול להפיק את כוח החיבור הזה מתוך המעגל שלנו בזמן הסדנה ובעזרתו לתקן את מכונת הכביסה שלי. אבל על ידי זה שאנחנו ערכנו את הסדנה, אם זה צריך להיות לתיקון שלך, אז מכונת הכביסה לא תתקלקל יותר.

אנחנו צריכים להבין, שרק הכוח שמתגלה בתוך החיבור הוא יתקן הכול. לכן אנחנו חייבים בכל מקום לערוך דיונים מסביב לשולחן עגול, ושם, איפה שנעשה את זה, המצב יתוקן. כך אנחנו מלמדים את האנשים להימנע מבעיות, למצוא ולהביא ברכה, מזל.

מתוך שיעור על מאמר "הערבות" של בעל הסולם, 12.06.2014

ידיעות קודמות בנושא:
אותה השיטה, בגישה שונה
חכמת הקבלה והשיטה האינטגרלית: עניין של מינוח
האם יש צורך בקבלה להמונים?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest