דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / הבורא לא מתגלה בתוך שנאה

הבורא לא מתגלה בתוך שנאה

עבודת ישראל בכלי שלם שמורכב מגו"ע ואח"פ, של הרצונות להשפיע ולקבל, שמתקדמים יחד למטרת התיקון, היא לתת כל הזמן את הכיוון הנכון. גו"ע צריכים להגיש את שיטת התיקון בכזאת צורה, כדי שיחד עם האח"פ נוכל לסנן ולברר את אותם הרצונות והתכונות שבהם עדיף להשתמש כדי להתקדם ב"קו האמצעי".

אח"פ, זה "קו שמאל", גו"ע, זה "קו ימין", והם צריכים להתחבר ביניהם כך, שההתקדמות תהיה אופטימלית, ב"קו אמצעי", בקשר ההדדי הנכון ביניהם. הסימן להתקדמות האופטימלית הזאת, זה שלום העולם, שלא יהיו מלחמות, בעיות, סבל.

כאשר העולם יירגע מבחינה חיצונית, אז אנחנו נראה עד כמה שהמצב הזה הוא ראוי להתגלוּת של הכוח העליון. הבורא לא יכול להתגלות בתנאים של התנגשות בין העמים ובאיבה בין בני אדם. הוא לא מסוגל להתגלות בשנאה, כי אין השתוות לתכונת השלום שלו, לשלמות ואהבה.

לכן, את אותם האירועים הנוראיים שאותם אנחנו רואים בעולם, אנחנו צריכים לראות כשדה העבודה שלנו. וזה נקרא "שדה אשר ברכו ה'", שאליו אנחנו צריכים לצאת ולעבוד. בכל מצב, בכל רגע, בכל מקום בעולם צריך לבחור גישה משלו.

ולכן אנחנו נראה איך בכל קצוות העולם מופיעים יותר ויותר חברים שלנו שמארגנים עבודה נכונה לפי שיטת החיבור ומביאים כזה שלום בעולם וחיבור שבו יוכל הבורא להתגלות. רק גילוי של הבורא לנבראים יכול להביא שלום אמיתי ושלמות. לכן כל העבודה שלנו היא רק בהפצת הרעיון הזה.

מתוך ההכנה לשיעור, 05.06.2014

ידיעות קודמות בנושא:
התיקון האישי שלי של כל העולם
נבחרו לשרת את הבורא ואת הנבראים
אי אפשר לבנות "פרצוף רוחני" ללא איחוד העם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest