קו הסיום כבר קרוב

שאלה: מצד אחד, נדרשת מאיתנו ערבות הדדית, ומצד שני, יצר לב האדם רע מנעוריו, משנה לשנה הוא הולך ומתעצם…

תשובתי: הייתה כבר צריכה להיות מערכת שתתקן את היצר הרע ותהפוך אותו ליצר הטוב. אבל במקומה קיימת מערכת אחרת, שמגדילה ומנפחת עוד יותר את היצר הרע ומקנה לו כל מיני אופנים. היא מעריכה אנשים שיודעים לגנוב ולנצל את הזולת בצורה עוד יותר מיומנת.

חוץ מהיצר הרע שדוחף אותך מאחור, יש עוד מערכת פרסום שמושכת אותך מקדימה על ידי כל מיני תענוגים רעים.

שאלה: אין לי ספק, שרעיון הערבות הוא נכון, והייתי מאוד רוצה שהוא יתממש בחברה שבה אני חי ומחנך את הילדים שלי. הספק היחיד הוא, האם יש לכך איזה שהם סיכויים שזה יצליח, כי הוא הפוך לגמרי למגמה של ההתפתחות?

תשובתי: רעיון הערבות יכול להצליח, או על ידי זה שבעולם יהיו בעיות וצרות גדולות מאוד ולא ישאירו לו ברירה (ואנחנו רואים שכך זה יכול לקרות, אם העולם ילך בדרך של התפתחות טבעית, בדרך של "בעיתו"). או שאנחנו בכל זאת נצליח לסובב את העולם לדרך הטובה, לדרך של אור.

אבל ללא ספק, שהמצב שלנו צריך להסתיים באיזו שהיא תוצאה סופית. לכולם ברור שקו הסיום כבר קרוב והעולם עוד מעט יתפוצץ. מיום ליום אנחנו רואים שהאירועים מתפתחים לכיוון הרע. אף אחד גם לא מחכה כבר לשום דבר טוב. כאשר אנחנו מדליקים את הרדיו או את הטלוויזיה, אז כבר לא מצפים להודעות משמחות.

יש רק שתי אפשרויות: דרך של אור או דרך של ייסורים. אפשר לשבת בידיים שלובות, כמו כסיל שיושב בחיבוק ידיים ואוכל את בשרו. אבל אותם האנשים שקיבלו דחף למטרה ונקראים "ישראל", "ישר-אל", רוצים לגלות לעצמם את האור העליון, וזה מחייב אותם גם כן לגלות את האור לאחרים (וזה העיקר).

לכן הם מגלים לאנשים את שיטת התיקון של החברה האנושית על ידי החיבור, כי החיבור מכיל בתוכו את הכוח העליון, או את המאור המחזיר למוטב. והאנשים יקבלו גם הסבר על המאור המחזיר למוטב, לא אכפת להם, העיקר שתיתן להם הרגשה שזה אפשרי וזה כדאי.

אין ברירה, כי זו כבר מגמה חברתית, והעולם בתת ההכרה כבר מבין את זה ומוכן לקבל את זה. מפני שהוא רואה שאחרת אנחנו פשוט אוכלים זה את זה. מספיק לראות מה מתרחש באוקראינה או בסוריה. וכך זה יהיה בכל מקום.

שאלה: ובכזה מצב קטסטרופלי אנחנו נוכל לספר על משחקים ועל חכמת החיבור?

תשובתי: ודאי, דווקא במציאות הזאת. כי אם הם לא ישתמשו בשיטה הזאת היום, אז מחר יהרגו אותם. האסונות כבר מוכנים ועומדים בתור, מחכים לזמן שלהם כדי ליפול עלינו מלמעלה, כמו צנחנים שצונחים מהמטוס בזה אחר זה.

מתוך שיעור על המאמר "הערבות" של בעל הסולם, 28.05.2014

ידיעות קודמות בנושא:
כל האמצעים לפרסום של הערבות ההדדית!
נשק איתן של הטוב
מציעים לאנושות להתחבר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest