דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / בקשות מתקבלות רק דרך השכינה

בקשות מתקבלות רק דרך השכינה

שאלה: ממי אני צריך לבקש תמיכה: מהבורא או מהקבוצה?

תשובתי: קודם כל צריך לבקש תמיכה מהקבוצה. אם אני פונה לקבוצה, אז אני מתחיל להרגיש בתוכה את הכוח העליון. ואם אני פונה ישירות לכוח העליון, אז זה סתם דמיונות שלי. זה כמו שכל העולם צועק ומתפלל בכל השפות, בכל הדתות והאמונות, אבל אנחנו רואים ששום דבר לא עוזר.

ואילו אני פונה לכוח ההשפעה, בהימצאי במערכת שכולה משתוקקת להפוך להיות משפיעה. ואז אני באמת מתקרב לבורא ובטוח שמבקש את כוח ההשפעה, ולא משהו אחר. הקבוצה עוזרת לי לסדר בצורה נכונה את הפנייה שלי, מסדרת ומפרמטת אותה בכיוון ובצורה הדרושים לגילוי הכוח העליון.

אני נכנס לכזאת צורה, לכזאת תבנית, שמכוונת אותי בדיוק לבורא. כלומר אני עובר אליו דרך השכינה, דרך "מלכות דאצילות". ורק בצורה כזאת אפשר להגיע ל"זעיר אנפין דאצילות", שנקרא הקב"ה, הבורא. בשום צורה אחרת אני לא אגיע אליו.

לכן אנחנו רואים שכל העולם קורא תהילים, צועק ובוכה, אבל אותם החיים היום נמשכים כמו שהיו אתמול. רק על ידי פעולה דרך מרכז הקבוצה אנחנו נמצאים במקום הנכון.

אנחנו כל הזמן נמצאים בתוך המערכת. הרצון שלנו מתפתח כבר מיליוני שנים בדרגות דומם, צומח וחי, עד שאנחנו מגיעים לצורה של אדם שבעולם הזה ועכשיו בנו, סוף סוף, מתחיל להתעורר רצון לעלות מעל לדרגת חי. כל הזמן עובדת אותה המערכת.

מתוך שיעור על מאמר נ"ט מספר "שמעתי", 20.04.2014

ידיעות קודמות בנושא:
דרך לא פשוטה
כיצד לנצח במאבק עם עצמך?
להתפלל על כוח ההשפעה הפנימי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest