הבאתי לכם חלק מהנס

שאלה: מה לעשות, אם ביציאה להפצה אני לא יכול לשכנע אנשים, לא יכול לתת להם דוגמה? בעולם שלנו יש כבר הרבה דוגמאות שהחיבור בין בני אדם רק הביא להם נזק ופעל לרעתם במקום לטובתם.

תשובתי: אם אנחנו באים לאנשים ממרכז הקבוצה, אז אנחנו מביאים להם את המאור המחזיר למוטב. רק תבינו, שבזה אתם עושים פעולה רוחנית, מביאים לאדם חלק מהנס שיכול להתרחש בחיים שלו. אתם מביאים לו קשר וחיבור התחלתי עם האור והוא כבר ישלים את כל היתר.

הפעולה הזאת צריכה להיות יותר רוחנית. אני לא בא לאדם לשכנע אותו כמו מוכר סמרטוטים או סחורה אחרת. אני מביא אליו את הקצה של הצינור, של הערוץ הרוחני, ובינתיים תוך כדי שאני מדבר איתו אני חושב איך אני יכול להשפיע עליו, איך להפוך להיות צינור מעביר עוד יותר נאמן של האור, יותר איכותי וטוב, מרוכז, יעיל.

זאת המטרה והכוונה שלי, ובכל היתר אני בכלל לא בעל הבית, כי מי אני בכלל? איך אני יכול לשכנע אדם? מאיפה יש לי כאלה יכולות? מאלף מוכרים רק אחד יודע לשכנע. וגם זה לא שכנוע, אלא שקר. כלומר הוא יודע לבלבל לאנשים את הראש, כך זה עובד בעולם שלנו.

אבל אצלנו אין אפילו כאלה יכולות. אין לנו סחורה שאותה אפשר למכור, אין מה לתת לאדם חוץ מקצה הצינור שממנו יזרום האור. זהו "אור מקיף" שאותו אנחנו לא רואים ולא מרגישים, אבל הוא יעבוד באדם.

לכן כל אחד צריך להרגיש שהוא מבצע פעולה רוחנית, אני יכול להיות צינור אם אני מחובר למרכז הקבוצה שמתוכו אני לוקח את הרוח שלה ויוצא להפצה. וכאשר אני בא במגע עם מישהו, אני מרוכז על הפעולה הרוחנית הזאת ורק קצת עובד עם השׂכל, אבל העיקר, עם הרגש הפנימי. והאדם ירגיש את זה.

זוהי התוצאה העיקרית שאותה אתם צריכים לגלות כתוצאה מהעבודה שלכם. אנשים לא צריכים את הפלפולים השׂכליים שלכם, הם צריכים רגשות. ואם בתוך הרגש פועל האור, אז האדם יהיה איתך.

המלחמה העיקרית בהפצה נעשית בזה, כדי להיות הצינור הנאמן של האור. העיקר לא לשכוח שעכשיו אני מבצע פעולה רוחנית ומכניס לתוך האדם אינפוזיה, כדי שהוא יבין מהי סיבת כל הרע ובמה התרופה לכל הבעיות, ושזה יישאר בו וימשיך לעבוד.

תנסה לגעת בלב שלו עם הלב שלך. אם אתה מדבר איתו בכזאת צורה, שהלב שלך נמצא בתוכו, אז מהלב שלך יישפך ללב שלו, ואז אתה תראה שהאדם ילך אחריך.

מתוך שיעור על המאמר של הרב"ש, 13.04.2014

ידיעות קודמות בנושא:
התנאי ההכרחי לעבודה עם הקהל הרחב
מה אתה יכול להשפיע לאנשים?
כמו רשת הרוחשת דגים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest