דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מנוע תקין במכונה שבורה

מנוע תקין במכונה שבורה

שאלה: כיצד אני צריך לראות את הקבוצה אם אני מתאר את כל העולם בצורת רצונות לקבל?

תשובתי: הקבוצה היא הרצונות השייכים לך, שאתה יכול להשתמש בהם כדי להתחזק בעזרת הכוחות שלהם. צריך להתייחס לרצונות הזרים האלה כמו לרצונות שלך, כאילו הם מתוקנים ומחוברים אליך.

אתה חייב להתייחס לקבוצה כמו לכלי שנמצא בגמר התיקון: באהבה, בהשתתפות, בשמחה ובהערכה גדולה על כך שקיבלת כוח עזר עצום. בתוך הרצון הכללי שלך נתנו לך חלק אחד מתוקן. כל העולם הוא מערכת ענקית שבה הכול "מכור מראש", הכול שקר. ופתאום בתוך המערכת המקולקלת אתה מוצא חלק אחד מתוקן ושלם שנמצא בדבקות עם הבורא. הוא מתפקד בצורה אידיאלית ובעזרתו אתה יכול לתקן את כל יתר החלקים, כמו במכונה.

חוץ מזה, אתה מגלה שהחלק הזה הוא עיקרי בתוך המערכת, זה המנוע. ואחרי החלק הזה אתה מגלה חלקים מתוקנים נוספים, מקובלים מהעבר, שהם כבר מתוקנים בתוך המערכת הרוחנית שלך. כלומר יש לך עוגן.

אם אתה נכנס לתוך המערכת המתוקנת שנקראת "קבוצה" ונכלל בה, אז אתה מתקן ומכייל את עצמך יחסית לכל יתר החלקים בתוך המערכת. בעזרתה אתה בונה את עצמך, הקבוצה הופכת להיות עבורך בית שלתוכו אתה בורח מכל העולם, מקבל משם כוחות ואחר כך יוצא לתקן את כל העולם. זאת הצלה שבלעדיה אינך מסוגל להסתדר. היא מאפשרת לך לבדוק האם אתה מתקדם לקראת התיקון או לקראת קלקול. אחרת אתה לא תדע. האם אפשר לבדוק את זה עם השכל שלך?

אתה לא מסוגל לעשות שום דבר לבד, אבל בתוך הקבוצה אתה מכייל את עצמך. אם אתה לא עשית זאת בקבוצה, אז אין לך שום סיכוי לעשות משהו נכון ואפילו לדעת שעשית משהו לא נכון, באיזו צורה ומה עליך לתקן. אתה לא תבין כלום.

הקבוצה שניתנה לך היא מערכת התייחסות נכונה במידה שאתה מתבטל כלפיה. אתה מקבל כלי נכון מתוקן המוכן לתיקון בתנאי שגם אתה מוכן לתיקון. ככל שאתה משקיע יותר בקבוצה, כך אתה מקבל יותר הגדרות נכונות כדי לתקן את יתר הרצונות השבורים. הקבוצה היא האזור המתוקן בתוך הרצון שלך. ואחר כך אתה תתחיל להרגיש שכל העולם מתוקן חוץ ממך.

שאלה: מהי עבודת החיבור שלי כלפי האזור המתוקן?

תשובתי: אם אתה מבטל את האגו שלך כלפי החברים, אז אתה מכייל את עצמך "בעל מנת להשפיע". עם הכוחות, התפיסה, עם השינויים שחלו בך, אתה כבר יוצא לבצע מעשים "על מנת להשפיע". בלי הקבוצה אתה לא תוכל אפילו לזוז ממקומך, זה בלתי אפשרי. ועם הקבוצה אתה מתחבר כל יום ומכייל את עצמך לתפיסת עולם נכונה, ליחס נכון כלפי כל חלקיו וכלפי עצמך, אז היום לא עבר לחינם.

אם אתה מגיע לקבוצה פעם-פעמיים בשבוע, אז בהתאם לזה אתה תקבל הזדמנות לתקן את עצמך. כל יום חייב להתחיל מזה שאתה מסתכל על כל העולם דרך הקבוצה. אחרת, אתה לעולם לא תוכל להסתכל נכון על המציאות, אתה לא תדע מה עוד להוסיף, למה להשתוקק ומה לשנות.

מתוך שיעור על פי ספר הזוהר, 31.03.2014

ידיעות קודמות בנושא:
מתלונן על החושך כשיש אור אין סופי
הקבוצה היא כמו תיבת נוח
בתוך עמי אנוכי יושבת

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest