דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / היכולת לנהל את העתיד שלי

היכולת לנהל את העתיד שלי

שאלה: במה תלויה היכולת של האדם להיות סבלני בדרך הזאת?

תשובתי: הסבלנות תלויה בהכנה, מזה שאני יודע שברגע הבא אני יכול לקבל כאלה שינויים פנימיים, כזה שדרוג ברגשות ובשׂכל, שאני לא אהיה אחראי על עצמי.

מי יודע מה אני אהיה ברגע הבא: טיפש גמור או גאון העולם או מקובל ענק. אני, זה סתם מחשב, שבו בלחיצת כפתור אחת אפשר לשנות את כל התוכנה.

לכן אני בעצמי לא יכול להכין כלום בתוכי, אלא רק בסביבה שלי. הבורא נתן לי אפשרות לשלוט ולנהל את העתיד שלי על ידי הסביבה! אם אני רוצה לדעת מי אני אהיה בעוד רגע, אז אני יכול להסתכל על הסביבה שלי, על היחס שלי עם החברים ועל ההתחייבויות בינינו, ואז אני יכול לחזות את המצב הבא שלי.

כי האור העליון תמיד מעלה אותי, מגלה לי יותר ויותר רע כדי שאני אוכל להתקדם. ואז לפי הקשר שלי עם הסביבה אני יכול להיות בטוח שהם ישמרו עליי וידאגו לי ויעזרו לי להתקדם.

אני לא יכול להתקרב ולגשת לבורא אם אני לא חותם על ברית עם הסביבה. לכן נאמר, "בתוך עמי אנוכי יושבת". ללא תמיכה מהסביבה שאני הכנתי לעצמי, אני אקבל מהבורא רק תוספת אגו, תוספת של הפרעות.

אין לי למה לצפות ממנו, אבל אם אתה הכנת לעצמך את המשענת הזאת מהסביבה, אז בעזרתם אתה לבטח תוכל לפתח את החיסרון הנכון. על פני אותו הרע שהבורא יגלה לי, אני אוכל על ידי הסביבה לפתח וליצור בקשה לבורא, כדי שהוא יהפוך את הרע לטוב.

כך אני כל הזמן עובד: אני – סביבה – בורא, אני – סביבה – בורא.

מתוך שיעור על מאמר מספר "שמעתי", 01.04.2014

ידיעות קודמות בנושא:
הסביבה של היום, זה אני מחר
הסבלנות היא התכונה החשובה ביותר
תגיד לי איך אתה רואה את הקבוצה, ואני אגיד לך מי אתה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest