דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / יציאת מצרים במאה ה- 21

יציאת מצרים במאה ה- 21

שאלה: באיזו צורה חיצונית צריכה להתגלות יציאת מצרים היום?

תשובתי: יציאה נקרא, שמגיעה ידיעה חדשה, דעת, הכרה, מחשבה רצון. הפנימיות של האדם מתעלה, משתנה. זה נקרא גאולה. הוא מתחיל לראות שכל העולם מחובר. זה מהווה הכנה לגאולה, והיום האנושות כבר מתחילה להכיר בזה.

כולנו מחוברים, על אף שאינם רוצים בזה. קורה ממש דבר והיפוכו. מצד אחד, רוב המדענים, הפוליטיקאים והכלכלנים מדברים על כך שהעולם זו מערכת מקושרת. הם פשוט רואים שכך הוא הדבר, אבל הם אינם יודעים מה לעשות עם זה. איך לחתוך את החיבורים הללו שאינם רצויים לנו?

העובדה הזאת מתגלה יותר ויותר, ואנחנו רואים שהחיבור הזה פועל לרעתנו. אנחנו נרצה לחתוך את הקשרים הללו, אבל זה לא יעזור לנו. כך אנחנו נגלה את שליטת פרעה. ואז לא תישאר לנו ברירה, אלא רק להסכים שהחיבור שלנו נובע מהטבע.

לראשונה בהיסטוריה של האנושות, היא מתחילה להכיר בכך שהיא מנוהלת על ידי הטבע ונמצאת בתוכו ולא למעלה ממנו. האדם יבין שהטבע מפעיל ומנהל אותו, ולא שהוא מנהל את הטבע. זהו שינוי בפרדיגמה, באידיאולוגיה הכללית שקיימת באנושות.

בפעם הראשונה במשך כל ההיסטוריה אנחנו נצטרך להרכין את הראש ולהכיר בכך שאנחנו כמו כל העולם הדומם, הצומח והחי. גם אנחנו חיות שמופעלות על ידי הטבע ושצריכים לעשות משהו עם עצמנו, לשנות את עצמנו.

האנושות עוד תצטרך להגיע להכרה ולהסכמה שאנחנו חייבים לשנות את הטבע שלנו שבכוונה נברא מנוגד לטבע האינטגרלי הכללי. השגת והכרת המצב האמיתי שלנו ייקרא "שנות גלות מצרים".

בהתחלה יהיה נדמה, שטוב להיות בגלות, בהחלט נסבל, ובסופו של דבר יתברר שזה רע מאוד ושאנחנו חייבים להשתנות. אז אנחנו נצטרך לעבוד על השינוי הזה, ואנחנו נראה עד כמה שזה בלתי אפשרי ואינו ניתן להשגה. כך פרעה יתגלה לנו ככוח הרע. אנחנו נרצה לברוח ממנו אך לא נהיה מסוגלים. זוהי דרך ארוכה.

אני חושב שאנחנו, אלה שנמשכים לתיקון, נעבור את התהליך הזה כמו אבותינו. וכל יתר האנושות תעבור את זה על ידי התכללות הדדית ועל ידי התמיכה של העבודה שלנו. הם לא יצטרכו לעבור את כל השלבים האלה, כי הם אינם שייכים לישראל אלא לרצון לקבל שנקרא "אומות העולם". לכן הם לא צריכים לבצע את התיקונים הגדולים, הם יקבלו הכול על ידי הצטרפותם אלינו.

מתוך שיעור על המאמר "וזאת ליהודה" של בעל הסולם, 27.03.2014

ידיעות קודמות בנושא:
שבעה מיליארד גולים
העולם נמצא בסופן של שבע שנות רעב
מעבירים את התיקון לעולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest