דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבלה על מנת להשפיע

קבלה על מנת להשפיע

מה זה נקרא "כוונה על מנת להשפיע"? אם אני עובד עם הרצון של הזולת כדי למלא אותו במקום למלא את עצמי, זה נקרא כוונה על מנת להשפיע לזולת. לעבוד עם הרצון של הזולת, זה נקרא להשתוקק למלא אותו. ומפני שזה לא רצון שלי, זה נחשב לעבודה עם כוונה. אני מחשיב את הרצון הזה עוד יותר גבוה ועוד יותר יקר מהרצון שלי, כמו כלפי התינוק שלי.

לא חשוב שהרצון של הזולת הוא גשמי, אבל מאחר ומלכתחילה הוא היה זר לי, והאגו והשנאה שלי הפרידו בינינו, לכן לדלג על מעל לאגו שלי ולמלא את הרצון של הזולת, זה נקרא לעבוד בכוונה על מנת להשפיע. אני מקבל בשבילו את המילוי הזה מלמעלה ומעביר אותו אליו, כלומר מקבל על מנת להשפיע.

שאלה: אבל, כל פעם, כאשר בסוף אני בודק את עצמי, אני מגלה שעבדתי כדי להרוויח משהו לעצמי!

תשובתי: לכן אתה עדיין נמצא בעולם הזה ולא בעולם הרוחני. מדובר על הרצון של הזולת שאני באמת קולט אותו, בכך שמעמיד אותו מעל לאגו שלי שדוחה אותו. אני מבקש מהאור העליון שיעשה רצונך כרצוני, ואז אני עובד על הרצון שלך כאילו שזה רצון שלי.

כלומר אני מקבל מלמעלה כזאת אפשרות להרגיש את הרצון שלך "כמו שלי". אבל הוא לא שלי, אלא "כמו שלי", כלומר מעל לאגו שלי. אנחנו לא מבינים את ההבחן החשוב הזה.

יוצא, שאני עובד על הרצון שלך וממלא אותו, מפני שאני רוצה להתחבר איתך ובחיבור הזה לגרום נחת רוח לבורא. כי אנחנו גורמים לו נחת רוח בכל החיבורים של חלקי הכלי השבור.

מתוך ההכנה לשיעור, 24.03.2014

ידיעות קודמות בנושא:
מה זאת עבודה עם כוונה
דקויות של לקבל על מנת להשפיע
מקבל, מכאן יוצא, שנותן

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest