דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / מהפכה רוחנית בכל העולם

מהפכה רוחנית בכל העולם

אנחנו עושים מהפכה רוחנית חינוכית בכל העולם! זאת המשימה שעומדת לפנינו, ואין כאן מה להסתיר. העולם זקוק לזה ומצפה לזה. אבל לצורך זה אנחנו צריכים להכין את עצמנו למהפכה עולמית, חינוכית, אידיאולוגית, רוחנית.

המהפכנים אף פעם לא פחדו לצאת אל העָם ולהפיץ את הרעיון שלהם בכל מיני צורות. אפילו ביחידות. כאן הכול נקבע על ידי חשיבות המטרה.

המהפכה הזאת שצריכה עכשיו להתרחש בעולם ממש נוגעת ביסודות של העולם, בכזאת צורה שתזעזע את כל העולם. זה לא איזה שינוי סדר, מיסוד אגואיסטי אחד ליסוד אגואיסטי אחר: מפיאודליזם לקפיטליזם ומקפיטליזם לסוציאליזם. כאן לא רק האדם והחברה שלו הם אלה שמשתנים, אלא הטבע עצמו: הדומם, הצומח והחי, גם הם משתנים. אנחנו לא מתארים לעצמנו מה זה אומר "וגר זאב עם כבש". אלה הם סדרי טבע חדשים ואחרים לגמרי. וכל זה מתרחש הודות לשינוי האדם.

אנחנו לא מבינים את קנה המידה של השינויים. הכול ישתנה, כולל הד.נ.א. אי אפשר אפילו לתאר מה יתרחש בתוך החומר עצמו. לכן אנחנו עומדים לפני מהפכה רבגונית שלא הייתה כדוגמתה בהיסטוריה. לכן, אם אנחנו מוכנים לזה, זה מצוין. נתחיל לאט לאט ונתקדם מהקל ליותר ויותר כבד, עד שתתגלה לנו התמונה האמיתית של המהפכה שעומדת לקרות כאן. זה לא סתם איזה שיפור במטרה להמתיק את העולם שעכשיו רע לו ומזה יהיה לו יותר טוב, אלא זאת מהפכה גלובלית.

מתוך ההכנה לשיעור, 18.03.2014

ידיעות קודמות בנושא:
בתדר אחר
מ"חיבור עממי" לגילוי הבורא
תפקידה של האנושות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest