דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / ההפתעות הן ברוחניות!

ההפתעות הן ברוחניות!

dsc02396_70

שאלה: כנס "קבלה לעם" הבינלאומי מתקרב, אליו יגיעו יותר מ-7,000 בני אדם מכל רחבי העולם. כיצד ניתן ליישׂם באופן מעשׂי את הכלל "ואהבת לרעך כמוך" בכנס הזה?

תשובתי: אני חושב שעוצמת האיחוד שאותה אנחנו עומדים לגלות, בעזרת הבורא, באמת תהייה חזקה ועצומה באופן בלתי רגיל. אנחנו הכנו את עצמנו ו"חיממנו" את כל הכלי העולמי ואת כל החברים שלנו, שמתכוננים להגיע לכנס הזה פיזית או להשתתף בו בצורה וירטואלית באופן פעיל.

במהלך החודש שנותר, אנחנו צריכים להכיר את כל מה שיתרחש בכנס בצורה טובה, כאילו שאנחנו כבר נמצאים שם. עלינו לדעת מראש את כל השירים, את כל התוכנית של הכנס, לוח הזמנים של כל הימים, הנושׂא של כל הרצאה, הנושאים של כל הסמינרים, הפגישות, ישיבות החברים, תוכניות התרבות והמקום שבו נערך הכנס. עלינו לדעת כמה שיותר, כדי לפנות בתוכנו מקום להתרשמויות והתפעלויות חדשות.

האדם חייב לדעת מראש וכמה שיותר, אודות כל מה שמתרחש בכנס. אינני רוצה שום הפתעות גשמיות. להיפך, שיהיו הפתעות רוחניות, בחיבור בינינו. האדם חייב להיות פתוח עבורם ולא לחפשׂ, מה, היכן ומתי כל דבר מתרחש. הכול חייב להיות ברור, כדי שהוא לא יצטרך לדאוג לשום דבר, הוא צריך להיות פתוח יותר להשפעת הסביבה. רק אז הוא סופג את ההתפעלות הכללית וזה משפיע עליו. אם לשפוט לפי ההרגשה שלי, אנחנו נמצאים בשלבי הכנה טובים.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "אהבת ה' ואהבת הבריות", 05.10.2010

ידיעות קודמות בנושא:
מצבנו היום ומחר
על גלי הכנסים
אנחנו מחכים לכולכם בנובמבר!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest