דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לבכות בדמעות של שמחה

לבכות בדמעות של שמחה

שאלה: אני לא יכול לעשות שום דבר עם עצמי כאשר אני רואה שנאה ומלאכותיות, הונאה במעשיהם של החברים.

תשובתי: בוודאי. ומי מאיתנו כאן מושלם? כולנו, בעלי מום רוחניים. כולנו רוצים להיתקן. כאשר ממצב כזה אנחנו מתרוממים במקצת לבורא, אז אנחנו מאוד רצויים בעיניו.

זה בהחלט טבעי שאני רואה את החברים גם כן כאלה מטונפים כמוני, במחשבות, ברגשות ובתוכניות לא טובות, בכל מיני דחפים שליליים. נניח, שברגע הנוכחי אני מתקן אותם, אבל ברגע הבא אני שוב נופל לתוכם, וכך זה כל הזמן. לפחות אנחנו מכירים בזה שכולנו יושבים בבור שופכין אחד גדול וכל המחשבות והרצונות הפסולים שלנו זה המצב ההתחלתי שלנו.

זה שאתם בוכים, אלה הן דמעות נפלאות של הכרת המצב שלנו. זה כבר מצביע על כך שהאור העליון משפיע עליכם והוא נותן לכם את ההבנה היכן אתם נמצאים ביחס אליו. זו כבר הכרת הרע, לא סתם איזו מדרגה קטנה, אלא מצב שממנו אפשר להתקדם, לקפוץ קדימה.

לכן צריך להפוך את הדמעות האלה לדמעות של שמחה ולהודות שהבורא נתן לכם כזאת הכרה של המצב שלכם וכזאת תמיכה! אתם לא חיים מבודדים סתם באיזו חווה פינית ובוכים על גורלכם.

אתם נמצאים בקבוצה גדולה שמספקת לכם תמיכה. יש לכם בידיים מערכת בריאה שלמה ואתם יודעים היכן אתם נמצאים בתוכה, כיצד היא פועלת עליכם ואיך אתם צריכים להשתמש בה כדי להגיע למרכזה, לאיזון מלא ומוחלט. כל זה יש לכם! לכן, הדמעות שלכם זו רק ההתחלה, רק הכרה של המצב שלכם. אני אפילו הייתי אומר שאתם בוכים על עצמכם. צריך פחות לייחס את זה לעצמכם ולבכות בדמעות של שמחה, בכך שמבינים מי מנהל אתכם, בדרך של מי אתם נמצאים. זה יבוא. תחזיקו בנו והכול יהיה בסדר.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 07.02.2014

ידיעות קודמות בנושא:
איך אפשר להגיע לשער הדמעות?
סמוך לשער הדמעות
כאשר נפתח שער הדמעות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest