אזור האור

שאלה: מה לבקש מהבורא?

תשובתי: הבקשה יכולה להיות רק על דבר אחד: המאור המחזיר למוטב, הכוח. אינני יכול לשנות את עצמי בעצמי, כל האנושות מגיעה בהדרגה לייאוש מהניסיונות האלו. היום נהיה ברור לכולם שכתוצאה מכך אנחנו רק יותר מסתבכים, אפילו במערכות שבנינו בעצמנו. באמת, בעבודה שלנו אנחנו חייבים להגיע לייאוש. אין הדבר פשוט כלל ועיקר. כמו שכתב בעל הסולם, אין רגע יותר מאושר בחייו של אדם, מאשר אותו הרגע שבו הוא מגיע לייאוש מכוחותיו עצמו. אז הוא רואה שאין לו ברירה, הוא פונה לבורא והבורא עונה לו, מאחר וצעקתו היא בשלמות.

עד אז, כל עוד אין רצון, האור אינו פועל. בדרך אליו קיימות 125 מדרגות. אם אני עולה למדרגה ראשונה 1, אם חסר לי אור אפילו במידה מינימלית, אז הוא פועל עליי. בכך אני פוסע לאזור האור. במדרגה החמישית 5, הצרכים (הדרישות) שלי גדלים והאור פועל בהתאם לכך, הרי הפכתי להיות קרוב יותר אליו. אלה הם החוקים באזור האור. כל עוד אנחנו נמצאים למטה, אין לנו דרישה. ברגע שהיא מופיעה האור מייד פועל. הרי הוא ברא את הרצון ותומך בו. אף פעם הרצון אינו יכול לעשות משהו בעצמו.

במקרה כזה, כיצד הוא יכול לרצות את האור? – ברצון קיים ניצוץ של האור שנשאר בו משבירת הנשמה, והוא מעורר אותו, מושך אל האור, למרות שהרצון מושך אותו כלפי מטה. כל עוד הניצוץ לא התגלה, לא דורשים מהאדם דבר, פשוט מפתחים אותו בצורה אגואיסטית. אך אם הניצוץ נדלק, האור מפסיק את עבודתו ונותן לך הזדמנות לבקש ממנו. בשלב הזה מביאים את האדם למקום שבו הוא יכול לנפח את הניצוץ שלך, עד שירצה בעצמו את השפעת האור.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם מספר "שמעתי", 01.10.2010

ידיעות קודמות בנושא:
צעקה לעזרה
תלות נצחית באור
איזו בקשה תישמע?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest