דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / העיקר באסיפה, שכולם יהיו באחדות

העיקר באסיפה, שכולם יהיו באחדות

מתוך הספר "המאור ושמש": "עיקר של האסיפה, שיהיו כולם באחדות אחד, ויהיו מבקשים הכל רק תכלית אחד – למצוא את ה' יתברך".

אם אנחנו מתאחדים למען מטרה אחת, שהיא לגלות את הבורא שמסתתר בתוך החיבור בינינו, אז זהו איחוד נכון. זה העיקר שאנחנו חייבים להשיג. אנחנו כבר נמצאים בדרך ומבצעים פעולות והכנות רבות. והפגישה של היום היא רק ההכנה.

אנחנו מתקדמים יותר ויותר לקראת המצב הזה, וזה תלוי בנו עד כמה נוכל לקצר את הדרך ולהגיע לחיבור הראשון המועט ביותר שבו יתגלה הבורא בדרגת "נפש דנפש דנפש". דווקא זה מה שאנחנו צריכים, וזאת תהיה כבר המדרגה הרוחנית הראשונה שלנו.

ישנן סך הכול 125 מדרגות, והמדרגה הראשונה "נפש דנפש דנפש" תואמת ל"מלכות של עולם העשיה". אנחנו רוצים לעלות אליה ובתוכה לגלות את הבורא ככלי אחד שמתמלא באור אחד. כלי אחד, זה כל הרצונות שלנו המחוברים יחד. ואור אחד, זהו הבורא, אור של עולם אין סוף הממלא את כל הבריאה, אף על פי שמתגלה רק במידת הדרגה שלנו של "נפש דנפש דנפש". אך זהו כבר סימן לכניסתנו למדרגה הרוחנית.

לכן, "עיקר של האסיפה, שיהיו כולם באחדות אחד, ויהיו מבקשים הכל רק תכלית אחד – למצוא את ה' יתברך". אנחנו רוצים להתחבר במידה מספיק חזקה ואיכותית, על מנת שבזכות האיחוד שלנו, כלומר הביטול העצמי וההתכללות ההדדית אחד בשני, נוכל להשיג את הצורה והעוצמה שתאפשר לגלות את האור העליון לפי השתוות התכונות שלנו. ואז בתוך הכלי שמגלה את הבורא נוכל להבין את האור העליון ולהרגיש אותו.

מתוך שיעור ההכנה לכנס הערבה, 30.01.2014

ידיעות קודמות בנושא:
כשהמחוג יזוז
הרצון של העליון, הוא איחוד כולל
שני הקטבים של האחדות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest