דף הבית / המשבר ופתרונו / תשעה שלבים בדרך לאיחוד. נקודה מס' 6

תשעה שלבים בדרך לאיחוד. נקודה מס' 6

במסגרת ההכנה לכנס האינטגרלי

משבר.

"כיתרון אור מתוך חושך". אנחנו צריכים להסביר לכל אדם איזו מתנה ענקית ניתנה לנו. אנחנו הם אלה שצריכים להוביל את העולם כולו לגמר התיקון, כלומר לגילוי המצב המתוקן של כל האנושות.

לכן העולם מתגלה כגלובלי, והקשר בין כל החלקים מתגלה כאינטגרלי: כולם כלולים זה בזה, תלויים זה בזה, ואי אפשר לתקן חלק אחד של העולם ללא תיקון החלק האחר.

למה כל התוכניות שלנו נכשלות? למה מבוזבזים מיליארדים, ושום דבר לא יוצא? תסתכלו על שליטי העולם שקובעים את הטון בפוליטיקה, בכלכלה, בתעשייה ובמסחר, בטכנולוגיה, בחינוך, בתרבות, במשפחה: ככל שהמעמד שלהם יותר גבוה, ככל שיותר אנשים כלולים בתוך ההחלטות שלהם, כך הם טועים יותר.

מיום ליום אנחנו רואים, שכל אחד שמקבל החלטה לבדו חייב להסכים עם העובדה שהוא טועה. כי החלטה אפשר לקבל רק דרך האיחוד. לא משנה באיזו רמה האיחוד, לצורך זה אתה לא צריך להימצא בגמר התיקון. נדרש ממך לקבל החלטה מאותו המקום שבו אתה משתדל להידמות לבורא, עד כמה שאתה יכול, אפילו שהבורא אינו מגולה.

בעולם היום מתגלה הנהגה חדשה. מקודם ההנהגה התממשה רק דרך קו אחד, ואנחנו הלכנו קדימה רק תחת מכות. נהיה לנו רע, ומהרע הזה אנחנו ברחנו לטוב, כמו בהמות. אבל עכשיו מתגלה ההנהגה בשני קווים. ולכן אדם אחד אינו מסוגל לקבל החלטות, עם זה יכולה להתמודד רק קבוצה. הקבוצה צריכה למצוא פתרון כ"קו אמצעי".

מתוך היכרות עם חמש הנקודות הקודמות של החינוך האינטגרלי, אפשר להעריך בצורה נכונה מדוע בעולם מתגלה המשבר.

מצד שני, בקבוצה שלנו אין משבר, אנחנו מתקדמים לאיחוד יותר ויותר גדול. לכן אנחנו דנים על המשבר ובעצמנו פותרים אותו.

ידיעות קודמות בנושא:
תשעה שלבים בדרך לאיחוד. נקודה מס' 5
תשעה שלבים בדרך לאיחוד. נקודה מס' 4
תשעה שלבים בדרך לאיחוד. נקודה מס' 3

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest