דף הבית / המשבר ופתרונו / הנסיגה של האנושות

הנסיגה של האנושות

דעה: יותר ויותר תהליכים בחיים הרוחניים, החברתיים, הפוליטיים והכלכליים של האנושות אפשר לאפיין במילים כגון "שיגעון" ו"התנוונות".

תהליך הנסיגה של האנושות עלול להפוך להנחת יסוד של האסון הגלובלי והכחדה של המין האנושי. איכות האדם הולכת ומתדרדרת בצורה חדה. המדע של היום משרת יותר את הצרכים הנבזיים, כגון, פיתוח מאות סוגי קוסמטיקה.

קיימת נטייה לתחום הבידור. עולם המשחקים מחליף את המציאות. האמנות מתנוונת, היא כבר לא מעלה את האדם, אלא משחיתה אותו. ההחלטות של הפוליטיקאים בכל העולם הן הרסניות וקצרות רואי. איכות הניהול של התהליכים העולמיים ירדה בצורה דרסטית.

המדינות בזו אחר זו, מעניקות תוקף חוקי למריחואנה. העניין הכספי נמצא בעדיפות יותר גבוהה מהבריאות הפיזית והנפשית של האנשים. זוהי שליטה על בני האדם. הסמים מסיטים את רוב האנשים לעולמות כוזבים. בני האדם מפסיקים לשאול שאלות מסובכות, הם אינם נלחמים על זכויותיהם. חלק מסוים של האליטה העולמית מעוניין בנסיגה רוחנית, נפשית ושכלית של פוטנציאל האנושות.

הנסיגה הפיזית מתבטאת בכך שהאנשים סובלים מאלרגיות, HIV (איידס), מחלות הסרטן. החיסון הטבעי יורד. ההשמנה הפכה לבעיה רצינית של האנושות. הביולוגים מציינים שהרס האדם כבר מתרחש ברמה הגנטית. ההרס המתקדם נצפה קודם כל בכרומוזום Y של המין הגברי.

גדלה כמות המחלות של מערכת העצבים: שליש מכל התרופות מיועדות לטיפול בבעיות נפשיות. כמות אדירה של אנשים הם "מכורים" לתרופות הרגעה נגד הדיכאון.

כלי התקשורת והמדיה משחקים תפקיד מרכזי בהתפרקות האוכלוסייה. גל של מידע שלילי מטביע את האנשים למצב של לחץ תמידי וחרדה. הפחד והדאגה מגבירים את יכולת השליטה על האנשים, ומגדילים את הרגישות והפתיחות שלהם כלפי המניפולציות. שיטה אחרת של השליטה על בני האדם היא ה"חגיגה" הבלתי פוסקת בטלוויזיה, שהיא מעין "שמחה לאיד", חלק מהאנשים חוגגים בזמן שרוב בני האדם סובלים. החגיגה הזאת מובילה להפשטת הצרכים האינטלקטואליים.

קהילת ההומוסקסואלים מקדמת באופן פעיל את הסרטים המפרסמים את האהבה ההומו-לסבית וסוגים אחרים של סטיות. מתנהלת במרץ קבלת תוקף חוקי עבור אימוץ ילדים על ידי זוגות חד-מיניים, למרות שהילדים במשפחות כאלה גדלים עם הפרעות נפשיות וחוזרים על גורלם של ה"הורים".

התייחסותי: זהו רק השלב הראשון של התפרקות האנושות והיא תמשיך להתפתח עד להכרת הרע של הטבע האגואיסטי שלנו, כאשר האנושות תצטרך לקבל תחת השפעת הייסורים את שיטת החינוך של האדם החדש.

ידיעות קודמות בנושא:
בדרך ישרה לטמטום
לפנינו משבר אידיאולוגי
מתן תוקף חוקי לסמים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest