דף הבית / המשבר ופתרונו / עונש על סירוב לעבוד בזנות

עונש על סירוב לעבוד בזנות

ידיעה: הזנות הינה חוקית בגרמניה מאז 2002. בעלי מכוני ליווי משלמים מיסים וגם ביטוח בריאות עבור המועסקות, וכמו כן מקבלים גישה למאגרים רשמיים של מחפשי עבודה.

לפי הרפורמות של שירותי הרווחה בגרמניה, כל אישה עד גיל 55, שהייתה מובטלת יותר משנה, חייבת להסכים למשרה המוצעת לה, לרבות עבודה בתעשיית המין, אחרת יינקטו כנגדה סנקציות של הפחתה או ביטול דמי האבטלה.

מעסיקים שמחפשים אחות (לקופ"ח) ומעסיקים שמחפשים נערת ליווי, זוכים ליחס זהה בלשכות התעסוקה.

לשכות התעסוקה שאינן נוקטות בהליכים נגד סרבני העבודה עלולות להיתבע לדין על ידי מעסיק פוטנציאלי.

החוק אינו כולל שום הגנה לנשים מכניסה לשירותי ליווי. לפי החוקים החדשים, עבודה בתעשיית המין כבר אינה נתפסת כלא מוסרית וכבר לא ניתן לסרב לה ללא סיכון לאבד את קצבת דמי האבטלה. נשים שעובדות במוקדים טלפוניים קיבלו הצעות לעבור לשיחות סקס.

באחת מלשכות התעסוקה נאמר לאישה בת 23 שעליה ללכת לראיון עבודה כדוגמנית בעירום ולדווח ללשכה על קיום הפגישה. המעסיקים בתעשיית המין יכולים לפרסם מודעת "דרושים" בכל לשכת תעסוקה ואם זו תסרב, ניתן לתבוע אותה לדין.

תגובתי: הנביאים מתארים תמונות עתידיות מוסריות עוד פחות מזה, אם לא נעצור את עצמנו בזמן ונכניס את החינוך האינטגרלי. הרי אם לא לתקן את האגו האנושי על ידי האור העליון, אז נשארת רק דרך הירידה לתוך האגו עד לגילויו בצורות שאינן מאפשרות קיום.

ידיעות קודמות בנושא:
לפנינו משבר אידיאולוגי
בשבדיה מבטלים את הדמויות של אבא ואימא
המהפכה ההומוסקסואלית מלמעלה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest