דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / ילד שעשועים טורדני של הבורא

ילד שעשועים טורדני של הבורא

שאלה: אני יכול לתאר לעצמי את ההרגשה הזאת של האחריות הגדולה עבור החברים בצוללת שטובעת. איך אני יכול להגיע לכזאת חרדה וכזה מתח בזמן הסדנה, בלי שאיזו דרמה תתרחש בעולם החיצון סביבנו?

תשובתי: תשמע, אף אחד אינו דורש ממך לעשות פעלול כמו קוסם, לשלוף ארנבת מהכובע. לא צריך לעשות פעלולים, אלא רק תנסה לקשור את הדרישה שלך, את החיסרון שלך עם הכוח העליון, זה הכול. תנסה לדרוש, לבקש כל דבר. ברגע שחסר משהו להתקדמות הרוחנית, מייד תפנה לבורא, בכל בקשה. אם אתה תצליח לקשור את זה בצורה נכונה לבורא, אז לא יהיו לך שום בעיות.

העבודה שלך היא להיות המקשר, המתאם בין החסרונות למקור. לא דורשים ממך להיות ספק אנרגיה ואפילו לא להיות המשתמש באנרגיה הזאת, כלומר, לבצע משהו בעצמך. העבודה שלך היא פאסיבית: פשוט להיות נודניק וכל הזמן לבקש מהבורא. אבל לבקש צריך בחכמה: לברר בצורה מדויקת מה בדיוק אתה רוצה, ואז לבקש. צריך להבין שהבורא מסדר לך את הקשיים דווקא כדי שאתה תנדנד לו ועל ידי זה תלמד ממנו, וכך תתקדם.

הבעיה היא, שאתה עוזב את הבורא. בעל הסולם אומר, שזה הפשע הכי גדול שאדם יכול לבצע בעולם שלנו: לשכוח מהבורא, להתנתק ממנו. אז אל תתנתק, תנדנד לו כל הזמן עם הבקשות שלך, ויותר לא נדרש שום דבר.

מתוך שיעור בנושא הכנה לכנס, 07.01.2014

ידיעות קודמות בנושא:
האם תגיע בריצה לצעקת בנה
בקש כל מה שתרצה!
תפילה, היא אמצעי לשינוי עצמי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest