דף הבית / המשבר ופתרונו / משבר מערכתי, נסיגה של האנושות

משבר מערכתי, נסיגה של האנושות

דעה: כל הקהילה העולמית עוברת משבר מערכתי, אין אמצעים לטיפול ופתרון של הבעיות שניצבות בפניה, המערכת החלה לטרוף את עצמה. העולם לא סתם עובר משבר מערכתי, אלא גם מצא את עצמו בכזאת נקודת שבירה שעוד לא היו לה מקבילות בהיסטוריה.

אנחנו רואים לא רק משבר של הציביליזציה המערבית, אלא גם משבר של האדם, מסוג Homo. האנושות נסוגה במהירות רבה, משבר של הפרויקט המקראי בכללותו, עם שלושת הדתות המובילות שלו, היהדות, הנצרות והאסלאם, משבר של הגזע הלבן. המבשרים המאיימים הם: המשבר של הביוספרה, האיום של האסון הגיאו-אקלימי, התקרבותו של עידן הקרח הקטן החדש.

ככלל, כל מחזור של התקררות כזאת מלווה בחוסר יבולים, רעב, מגפות, וכתוצאה מכך, הגירה המונית של העמים. מציעים לרפא את האנושות לא על ידי החדרת טכנולוגיות וארגון של חברת יצירה ושירות במקום חברת צריכה, אלא על ידי צמצום קיצוני של כמות האוכלוסייה ועצירת ההתפתחות.

תגובתי: כל הפתרונות הללו אינם לוקחים בחשבון את חוק ההתפתחות של הטבע ולכן יביאו למשבר עוד יותר גדול. מקור הבעיה הוא בחוסר ההבנה שלנו של חוקי התפתחות הטבע. הם מתוארים בחכמת הקבלה לפני אלפי שנים ומאז אמיתותם רק הולכת ומוכחת.

הפתרון הוא רק אחד – התקדמות להידמוּת לטבע, כלומר, תיקון הטבע האגואיסטי של האדם. זה אפשרי רק על ידי השימוש בחכמת הקבלה, ליתר דיוק, על ידי החלק שלה שמדבר על תיקון האדם והחברה, שזאת שיטת החינוך האינטגרלי.

ידיעות קודמות בנושא:
האנושות נכנסת לעידן החדש
תיאוריה מערכתית של המשבר
הצלה מאפוקליפסה בסגנון יוקרתי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest