דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / ללמוד לחיות בעולם גלובלי

ללמוד לחיות בעולם גלובלי

אנחנו הם אלה שצריכים להוביל את כל העולם לדרך של תיקון, כי אנחנו חיים בתקופה של הגאולה השלמה מהאגו, לכל העולם, לכל אדם. לכן מתגלה לנו העולם הגלובלי, הקשר ההדדי האינטגרלי בין כל החלקים שלו, כמו במערכת אנלוגית. כולם נכללים זה בזה, תלויים זה בזה, לכן לא יכול להיות תיקון בחלק אחד של העולם ללא חלק אחר.

המשבר הוא רבגוני ומקיף את כל השטחים והתחומים, מערבב את כל הבעיות למקשה אחת. אי אפשר לתקן כלום אם לא מתקנים הכול. אנחנו לא יכולים לעשות שום הטבה בעולם אם לא נבחן את כל המערכת בכללותה. היום זה אולי עדיין לא ברור, אבל דווקא בגלל זה כל התוכניות שלנו נכשלות. מבזבזים מיליארדים על איזו שהיא פעולה, ובסופו של דבר, זה לא נותן תוצאה חיובית, אף על פי שאנחנו באמת רצינו לעשות דבר טוב.

העניין הוא, שרצינו להיטיב במקום אחד ולא לקחנו בחשבון את כל שאר הדברים הקשורים אליו. כי אין לנו ראייה אינטגרלית. אנחנו מסתכלים על איזה חלק קטן ונראה לנו שזה זה! אבל בעצם, מהצד השני של התמונה הזאת שאותה אנחנו רוצים לתקן, ישנם חוטים שקושרים אותה עם אין ספור דברים אחרים. אבל אנחנו לא רואים אותם! ולכן אנחנו משקיעים ומשקיעים בתמונה הזאת, אבל הכול נעלם כמו בבור ללא תחתית, הכול מחלחל ונבלע כמו מים בתוך חול, ולא רואים שום תוצאה חיובית.

כך זה קורה בכל התחומים: בפוליטיקה, בחינוך, בבעיות במשפחה, באקולוגיה ואפילו באדם עצמו שמתקלקל יותר ויותר. אבל אנחנו לא מסוגלים לתקן שום דבר. אנחנו מתחילים לטפל בבעיה אחת, קופצים לשנייה, לשלישית, אבל הכול מתפרק, מתפורר כמו בד שהתייבש ונרקב. העולם נמצא עכשיו במצב כזה. ואנשים באמת מאוד רוצים לתקן אותו, אבל מתייאשים מהניסיונות שלהם. מפני שחסרה להם ראייה אינטגרלית, כדי לראות כיצד הכול מקושר ביניהם.

אנחנו צריכים לתקן את עצמנו. כי ברגע שאנחנו נראה איך כל הדברים מקושרים ביניהם יחד, אנחנו נרכוש את היכולת להעביר דרכנו את כוח התיקון. חוץ מזה לא צריך שום דבר. קודם אנחנו התייחסנו לכל העולם בצורה "ליניארית", עסקנו ישירות בכל בעיה והצלחנו בזה. אבל עכשיו זה לא מצליח. חסרה לנו ראייה אינטגרלית, חוש אינטגרלי! וזה מה שאנחנו מלמדים בקורסים האינטגרליים, כדי שכל אחד יוכל לראות את התמונה האמיתית.

אנחנו נראה עולם אחר, את הקשרים הפנימיים שמסתתרים מאחורי התמונה החיצונית של העולם, את כל קורי העכביש הסבוכים, את התלות ההדדית שלנו זה בזה. ואז אנחנו נתחיל להשיג את החכמה, את הידיעה, את מחשבת הבריאה שישנה בכל חלק וחלק של המציאות. זה נקרא הארת השכינה, גילוי השכינה, כאשר אנחנו רואים איך הכול נושם, מקושר הדדית ותלוי זה בזה. כל העולם מתנועע כמו גלים בים, שמעבירים מסות עצומות של מידע, כוונות, מחשבות ואיך הכול מתקשר יחד.

את כל זה אנחנו צריכים להעביר לאנשים בפועל וכל זה עובר דרכנו. ובאופן כזה הם ישפרו את חייהם בעולם הזה במשך 70 השנים שהוקצו להם. דרך הקשר איתנו הם יתקשרו עם העולם הרוחני ויזכו לאותו האור, רק כל אחד בהתאם לדרגת ההתפתחות שלו. וכל ההבדלים יהיו רק עד לגמר התיקון, ואחר כך כולם יתחברו למעגל כללי אחד וייהפכו לאחד שלם.

מתוך שיעור בנושא הכנה לכנס, 07.01.2014

ידיעות קודמות בנושא:
בתחילת תקופת המעבר
להבריא את כל העולם
למנוע את הגורליות של העתיד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest